ko boste začeli oblikovati svoj logotip, se najprej pozanimajte kakšne sploh so lastnosti in potrebe dobrega logotipa.

Na trgu obstaja malo morje samooklicanih grafičnih oblikovalcev, ki nudijo storitve po zelo ugodni ceni. Cena sicer ni problem, če s tem shajaš normalno v življenju. Prepogosto se dogaja, da je pristop do oblikovanja takšnih oblikovalcev laičen in nestrokoven. V vsaki stroki je pomembno, da izvajalec ve kaj dela, kako je treba zadevo narediti in kakšne so zakonitosti njihovega posla.

Mnogo stvari se lahko sami priučimo in biti samouk ni nič slabega, vendar pa je potrebno pri tem biti pozoren tudi na dodatno izobraževanje, rast, preučevanje in sledenje trendom. To so lastnosti, ki jih mnogi samouki grafični oblikovalci nimajo, saj se le redkokdaj ob svojem delu dodatno izobražujejo. Manjka jim tudi znanje raznih tehnik, ki so potrebne za globoko in dobro razumevanje grafičnega oblikovanja in se niso pripravljeni naučiti tudi tistega tehničnega dela, ki ga oblikovanje zahteva. Grafično oblikovanje ni zgolj kreativno in ustvarjalno ter umetniško delo, temveč je tudi zelo tehnično in zahtevno delo, pa čeprav se na prvi pogled ne zdi tako.

Kaj so lastnosti dobrega logotipa?

Pomembno je vedeti, da logotipe oblikujemo v vektorskih programih, saj nam omogočajo povečavo in pomanjšavo logotipa brez izgube kakovosti. Takšni programi pa seveda imajo tudi nekatere omejitve in zato ne moremo v grafiki ali logotipu uprizoriti prav vsake ideje.

Dober logotip mora biti prepoznaven in značilen za podjetje, direktno mora ponazarjati stroko, produkt ali storitev, s katero se podjetje ukvarja in ustvariti jasno sporočilo. Dober logotip mora biti primeren glede na blagovno znamko ali podjetje, praktičen, grafičen oziroma vizualno prepoznaven, preprost v obliki in mora jasno prinašati želeno sporočilo

Dobri logotipi so:

Ko govorimo o preprostosti mislimo na to, da so linije enostavne, da so lahko berljive in da logotip nima preveč nepotrebnih detajlov. Logotip mora na hitro sporočiti zgodbo in sporočilnost podjetja ali blagovne znamke.

Zapomnljiv logotip je tisti, ki si ga hitro zapomnimo. Če logotip gledamo 10s in zamižimo nato pa ga brez težav skiciramo na papir, lahko govorimo o zapomnljivem in jasnem logotipu. Seveda se zapomnljivost gradi tudi skozi čas delovanja podjetja in blagovne znamke. Vendar če bo logotip preveč »načičkan« in vseboval ogromno detajlov, si ga bo le redko kdo z lahkoto zapomnil tudi po 10 letih obstoja podjetja. Spomnite se na primer logotipa, ki ga je nekoč uporabljala slovenska blagovna znamka mobitel. Sigurno se ga še spomnite in bi ga brez težav lahko skicirali na papir. Ali pa pomislite kako izgleda logotip banke NLB ali pa logotipa in tipičnih barv banke Abanka. Čeprav enostavni in preprosti, so te logotipi zelo zapomnljivi in nam bodo vedno ostali v spominu.

Brezčasen logo je tisti, za katerega vemo, da bo lahko funkcioniral tudi 10, 20 ali več let. Takšen logotip izstopa, je edinstven a vseeno preprost. Zelo pomembno je pri temu upoštevati tudi pomenljivost (primernost) in prilagodljivost

Prilagodljiv logotip se prilagaja času, trgu in vsem trendom, ki se skozi čas spreminjajo. To ne pomeni, da je vedno isti, to le pomeni, da ga je preprosto prilagoditi novim zahtevam podjetja in trgu, ne da bi pri tem izgubil svojo osnovno obliko in sporočilnost. Takemu logotipu lahko dodajamo elemente, ga prilagajamo, mu spreminjamo velikost in je sposoben delovati na različnih medijih in aplikacijah (printani mediji, spletni mediji …). Dober in efektiven logo mora biti funkcionalen v vertikalni in horizontalni obliki in mora biti oblikovan v vektorski obliki (eps, pdf, ai, cdr …).

In kakšen logotip poslati oblikovalcu za izdelavo avtografik?

Ko boste logotip pošiljali oblikovalcu za pripravo grafičnih materialov kot so polepitev vozila ali drugi tiskani materiali, mu ga pošljite v vektorski obliki, torej v .pdf, .ai, .eps ali . cdr formatu, če ga le imate. Če logotipa od oblikovalca niste prejeli v vektorskih datotekah, ga prosite, da vam jih čimpreje posreduje. V primeru, da vektorski logotip ne obstaja, ker ga je oblikovalec nemara oblikoval v Photoshopu, predlagamo, da naprej pošljete čim boljšo kakovost logotipa in v čim večji velikosti. Oblikovalec bo logotip pregledal in ocenil, če je primeren za tisk na večje površine.

Lahko se tudi zgodi, da od oblikovalca niste prejeli primerne oblike logotipa, ker niti ne obstaja. V tem primeru predlagamo, da se z oblikovalcem posvetujete kakšen bi bil strošek predelave logotipa v vektorsko obliko. Sicer vaš logotip tiskan na večje površine kot je vozilo, lahko izpade nečitljiv, nejasen ali celo zamegljen in nazobčan.

V MarKingu dobro poznamo zakonitosti oblikovanja različnih vizualnih rešitev za različne namene. Za pripravo avtografike, bomo vaš logotip z veseljem pogledali in ocenili uporabnost logotipa za namen tiska avtografike. V primeru potrebe po preoblikovanju ali vektoriziranju logotipa, se bomo z vami pogovorili in vam predstavili vse možne rešitve, ki jih bomo tudi stroškovno opredelili. Naj vaše vozilo blesti na cesti!

Poglejte si logotipe, ki smo jih oblikovali pri MarKingu.

Spremljajte naše delo, posebne ponudbe ter novice.

Pridobi ponudbo

Želite najcenejše oglaševanje? Pošljite nam sporočilo.




    Polja označena z (*) so obvezna.

    Postani partner

    Želite postati naš partner? Ste pripravljeni na nove izzive in sodelovanje v urejenem timu, ki se ukvarja z oblikovanjem in polepitvijo vozil. Sedaj imate edinstveno priložnost sodelovanja z nami. Za vaše stranke vam ponujamo oblikovalske rešitve in pripravo šablonskih nalepk za enostavno polepitev.

    Oddaj prijavo

    Izpolnite spodnji obrazec in kontaktirali vas bomo v najkrajšem možnem času

      ko boste začeli oblikovati svoj logotip, se najprej pozanimajte kakšne sploh so lastnosti in potrebe dobrega logotipa.

      Na trgu obstaja malo morje samooklicanih grafičnih oblikovalcev, ki nudijo storitve po zelo ugodni ceni. Cena sicer ni problem, če s tem shajaš normalno v življenju. Prepogosto se dogaja, da je pristop do oblikovanja takšnih oblikovalcev laičen in nestrokoven. V vsaki stroki je pomembno, da izvajalec ve kaj dela, kako je treba zadevo narediti in kakšne so zakonitosti njihovega posla.

      Mnogo stvari se lahko sami priučimo in biti samouk ni nič slabega, vendar pa je potrebno pri tem biti pozoren tudi na dodatno izobraževanje, rast, preučevanje in sledenje trendom. To so lastnosti, ki jih mnogi samouki grafični oblikovalci nimajo, saj se le redkokdaj ob svojem delu dodatno izobražujejo. Manjka jim tudi znanje raznih tehnik, ki so potrebne za globoko in dobro razumevanje grafičnega oblikovanja in se niso pripravljeni naučiti tudi tistega tehničnega dela, ki ga oblikovanje zahteva. Grafično oblikovanje ni zgolj kreativno in ustvarjalno ter umetniško delo, temveč je tudi zelo tehnično in zahtevno delo, pa čeprav se na prvi pogled ne zdi tako.

      Kaj so lastnosti dobrega logotipa?

      Pomembno je vedeti, da logotipe oblikujemo v vektorskih programih, saj nam omogočajo povečavo in pomanjšavo logotipa brez izgube kakovosti. Takšni programi pa seveda imajo tudi nekatere omejitve in zato ne moremo v grafiki ali logotipu uprizoriti prav vsake ideje.

      Dober logotip mora biti prepoznaven in značilen za podjetje, direktno mora ponazarjati stroko, produkt ali storitev, s katero se podjetje ukvarja in ustvariti jasno sporočilo. Dober logotip mora biti primeren glede na blagovno znamko ali podjetje, praktičen, grafičen oziroma vizualno prepoznaven, preprost v obliki in mora jasno prinašati želeno sporočilo

      Dobri logotipi so:

      Ko govorimo o preprostosti mislimo na to, da so linije enostavne, da so lahko berljive in da logotip nima preveč nepotrebnih detajlov. Logotip mora na hitro sporočiti zgodbo in sporočilnost podjetja ali blagovne znamke.

      Zapomnljiv logotip je tisti, ki si ga hitro zapomnimo. Če logotip gledamo 10s in zamižimo nato pa ga brez težav skiciramo na papir, lahko govorimo o zapomnljivem in jasnem logotipu. Seveda se zapomnljivost gradi tudi skozi čas delovanja podjetja in blagovne znamke. Vendar če bo logotip preveč »načičkan« in vseboval ogromno detajlov, si ga bo le redko kdo z lahkoto zapomnil tudi po 10 letih obstoja podjetja. Spomnite se na primer logotipa, ki ga je nekoč uporabljala slovenska blagovna znamka mobitel. Sigurno se ga še spomnite in bi ga brez težav lahko skicirali na papir. Ali pa pomislite kako izgleda logotip banke NLB ali pa logotipa in tipičnih barv banke Abanka. Čeprav enostavni in preprosti, so te logotipi zelo zapomnljivi in nam bodo vedno ostali v spominu.

      Brezčasen logo je tisti, za katerega vemo, da bo lahko funkcioniral tudi 10, 20 ali več let. Takšen logotip izstopa, je edinstven a vseeno preprost. Zelo pomembno je pri temu upoštevati tudi pomenljivost (primernost) in prilagodljivost

      Prilagodljiv logotip se prilagaja času, trgu in vsem trendom, ki se skozi čas spreminjajo. To ne pomeni, da je vedno isti, to le pomeni, da ga je preprosto prilagoditi novim zahtevam podjetja in trgu, ne da bi pri tem izgubil svojo osnovno obliko in sporočilnost. Takemu logotipu lahko dodajamo elemente, ga prilagajamo, mu spreminjamo velikost in je sposoben delovati na različnih medijih in aplikacijah (printani mediji, spletni mediji …). Dober in efektiven logo mora biti funkcionalen v vertikalni in horizontalni obliki in mora biti oblikovan v vektorski obliki (eps, pdf, ai, cdr …).

      In kakšen logotip poslati oblikovalcu za izdelavo avtografik?

      Ko boste logotip pošiljali oblikovalcu za pripravo grafičnih materialov kot so polepitev vozila ali drugi tiskani materiali, mu ga pošljite v vektorski obliki, torej v .pdf, .ai, .eps ali . cdr formatu, če ga le imate. Če logotipa od oblikovalca niste prejeli v vektorskih datotekah, ga prosite, da vam jih čimpreje posreduje. V primeru, da vektorski logotip ne obstaja, ker ga je oblikovalec nemara oblikoval v Photoshopu, predlagamo, da naprej pošljete čim boljšo kakovost logotipa in v čim večji velikosti. Oblikovalec bo logotip pregledal in ocenil, če je primeren za tisk na večje površine.

      Lahko se tudi zgodi, da od oblikovalca niste prejeli primerne oblike logotipa, ker niti ne obstaja. V tem primeru predlagamo, da se z oblikovalcem posvetujete kakšen bi bil strošek predelave logotipa v vektorsko obliko. Sicer vaš logotip tiskan na večje površine kot je vozilo, lahko izpade nečitljiv, nejasen ali celo zamegljen in nazobčan.

      V MarKingu dobro poznamo zakonitosti oblikovanja različnih vizualnih rešitev za različne namene. Za pripravo avtografike, bomo vaš logotip z veseljem pogledali in ocenili uporabnost logotipa za namen tiska avtografike. V primeru potrebe po preoblikovanju ali vektoriziranju logotipa, se bomo z vami pogovorili in vam predstavili vse možne rešitve, ki jih bomo tudi stroškovno opredelili. Naj vaše vozilo blesti na cesti!

      Poglejte si logotipe, ki smo jih oblikovali pri MarKingu.

      Kupili ste svoje gospodarsko vozilo za izvajanje svojih storitev. Sedaj pa bi želeli svoje podjetje oglaševati na vozilu. Kako se tega lotiti in kje pravzaprav začeti?
      Preberite si spodnji članek, ki vam bo pri ključnih odločitvah glede polepitve vašega vozila, prišel zelo prav. 

      1. IZBERITE PRIMERENGA GRAFIČNEGA OBLIKOVALCA

      Oblikovanje avtografike je popolnoma drugačen proces kot oblikovanje tiskovin ali logotipa. Zato ni vsak izkušen grafični oblikovalec tudi izkušen v oblikovanju avtografik. Vsako vozilo ima namreč svoje zakonitosti, utore in izbokline, oblike in krivine, navidezne linije in vse te parametre je potrebno upoštevati še predno se lotimo oblikovanja.

      Dober oblikovalec ima tudi zakupljen dostop do načrtov vozil, ki pa niso vedno popolni. Čeprav so te načrti dober približek končnega vozila, pa še vedno niso popolnoma natančni in jih moramo znati prilagoditi potrebam priprave za tisk in tisku samemu.

      2. OBLIKOVALCU SPOROČITE VSE POTREBNE PODATKE ZA IZDELAVO AVTOGRAFIKE

      Pri oblikovanju avtografike moramo vedeti za kakšno vozilo delamo grafiko znamko in vrsto vozila, imeti moramo primeren načrt vozila, barvo vozila in fotografijo dejanskega vozila. To so tehnične lastnosti, ki so pomembne pri avtografiki. Poleg navedenega pa bo oblikovalec od vas potreboval tudi logotip v vektorski obliki, podatke kot so spletna stran, telefonska številka in slogan, kakovostne fotografije, vaše želje in morebiti tudi kakšno referenčno sliko želene polepitve.

      3. Z OBLIKOVALCEM IMEJTE JASNO IN REDNO KOMUNIKACIJO

      Dober oblikovalec vas bo pri izdelavi avtografike po meri vprašal kar nekaj ključnih vprašanj. Vedeti mora branžo v kateri delujete, kdo je vaša ciljna publika in kaj z avtografiko želite doseči; morda želite vozilo samo polepšati, morda želite biti na cesti vpadljivi in opazni, ali pa želite graditi samo prepoznavnost vašega podjetja. Pomembno je vedeti tudi kaj vas inspirira in kateri grafični elementi nikakor ne pridejo v poštev. Tu lahko opredelite tudi barve ali ikone, ki so za vas sprejemljive ali pa ne. Glede na navedeno, se lahko lotimo oblikovanja. Oblikovalec vam bo pripravil do 2 različna predloga, ki pa jih je nato možno še dodelati ali delno spremeniti. Zaradi navedenega pa boste tudi vi imeli kar nekaj dela z premišljevanjem o vaši polepitvi in končnemu izdelku. Pomembno je, da se z vozilom približate svojim potencialnim kupcem in da vas bodo tudi opazili in si vas zapomnili.

      4. V NAPREJ SE ODLOČITE ZA IZVAJALCA SAME POLEPITVE

      Ko stopite v kontakt z grafičnim oblikovalcem, je dobro vedeti katero podjetje bo polepilo vaše vozilo. Glede tega se lahko pogovorite tudi z grafičnim oblikovalcem, saj sami dostikrat poznajo primerne in kakovostne izvajalce polepitve in vam lahko zagotovijo tudi bolj ugodno ceno polepitve. Če pa izvajalca že imate izbranega, pa je smiselno da ga povežete z oblikovalcem, ki vam bo oblikoval avtografiko. Tako se bo oblikovalec že na začetku lahko posvetoval z izvajalcem in ustvaril primerno grafiko s katero ne bo dodatnega dela in izgube časa pri pripravi za tisk.  Posledično vas bo takšna polepitev tudi manj stala.

      Vsem navedenim napotkom pa se lahko tudi izognete, če boste izbrali hišo, ki bo za vas poskrbela od glave do pete. MarKing ekipa ima že več kot 15 let izkušenj na tem področju in ima vrhunsko ekipo oblikovalcev, ki so specializirani za oblikovanje avtografik in brandingu.

      Predstavljajte si, da vas kličejo iz revije Transport in želijo intervju z vami. dogovorite se za dan, odlično izpeljete intervju, potem pa ugotovite, da nimate nobene primerne fotografije za objavo in tisk. revija gre v tisk čez nekaj dni, vi pa morate pobrskati po arhivu. Ugotovite, da se je podjetje od tedaj že močno spremenilo in da v arhivu nimate fotografije, ki bi primerno prezentirala vaše podjetje. Razmišljate kaj storiti v tako kratkem času in tokrat se odločite da boste uporabili stare fotografije. Ko je revija natisnjena in dobite članek v roke, opazite, da fotografije niso ostre, so temne in vozilo ne izstopa dovolj, manjka jim tista komponenta, ki komplementarno prezentira in promovira vaše podjetje. Manjkajo jim čustva in zgodba. Sprejeli ste odločitev, ki vam ne pusti spati. Da se vam kaj takega ne bi zgodilo, vas bo rešil naš profesionalni in strokovno usposobljen fotograf, ki ima izkušnje z fotografiranjem vozil”.

       Preberite kako smo pristopili k fotografiranju vozil podjetja KO-trans in na kaj vse smo bili pozorni pred in med fotografiranjem.

      FOTOGRAFIRANJE VOZIL JE POPOLNOMA DRUGAČEN PROCES KOT FOTOGRAFIRANJE OSEB ALI POSLOVNIH PROSTOROV.

      Tudi priprava fotografa na takšen »fotošuting« je popolnoma drugačna.

      Pri fotografiranju vozil moramo biti pozorni na vreme, čas fotografiranja, lokacijo fotografiranja, in razpoložljivost vozil. Lokacijo fotografiranja je potrebno skrbno izbrati že pred fotografiranjem, za to je potreben predhoden pregled in izbor lokacij.

      Najlepša svetloba se pojavi v zgodnjih jutranjih urah ali pa poznih popoldanskih urah tik pred sončnim zahodom. V teh delih dneva sonce ni tako močno zato so linije in sence na fotografiji mehkejše, rezultat pa so estetsko in funkcionalno dovršene fotografije. Ta vidik je izrazito prisoten pri fotografiranju, saj njihove dizajnerske linije tvorijo številne vbokline in utore, ki že same po sebi ustvarjajo močne sence in igro kontrastov na šasiji vozila.

      FOTOSHOOTING KO-TRANSOVIH VOZIL

      Ko-transova vozila smo fotografirali na terenu in pred poslopjem, posneli pa smo tudi nekaj fotografij zaposlenih med izvajanjem delovnega procesa v poslovnih prostorih podjetja.

      Ob zgodnjih jutranjih urah smo se odpravili iz Ljubljane, sonce je že vzhajalo na nebu pa so se začeli pojavljati gosti temni oblaki. Za hip smo bili na trnih, če bomo sploh lahko izvedli fotografiranje, pa nam je igra narave povabila k sodelovanju in kot po naročilu nariasala kuliso kopastih oblakov na modrem nebu s čudovito svetlobo. Na sedež podjetja smo prispeli okoli 7:30 ure zjutraj in takoj smo pričeli z delom. Sprehodili smo se skozi scenarij fotografiranja, uskladili želje glede fotografiranja in že ob pogovoru posneli nekaj zanimih fotografij za ogrevanje. Da bi ujeli še zgodnje jutranje žarke, smo se hitro odpravili na teren z osebnim vozilom  s strešnim oknom in sveže zloščenim tovornjakom podjetja KO-trans. Podali smo se v zanimiv dan.

      Pri terenskem fotografiranju je obvezna prisotnost fotografskega asistenta,  ki je v pomoč pri postavljanju kadrov, pozicioniranju vozil, odstranitvijo ali dodajanjem elementov v fotografiji, najpomembnejša pa je predvsem vožnja vozila medtem ko fotograf skozi strešno okno izvaja fotografiranje.

      Fotografiranje tovornjaka ali drugega vozila med vožnjo z osebnim vozilom je zapleteno. Na določenih lokacijah se je potrebno tudi ustaviti in tovornjak fotografirati iz fokusne točke. Ker je seveda potrebno poskrbeti za varnost, je potrebna uskladitev z voznikom tovornjaka. Takšen kader pa je potrebno ponoviti večkrat, saj ostalih udeležencev v prometu in drugih motečih elementov ne moremo predvideti. Z večimi poskusi zagotovimo vrhunsko fotografijo v najbolj idealnem kadru.

      7 SKRIVNOSTI POPOLNE POLEPITVE VOZIL

      Podjetja se pogosto odločijo za prepoznavne poslikave svojih vozil. Če so nekoč nalepke odstopale in bile zahtevne za lepljenje, danes s šablonsko polepitvijo enostavno dosežemo dolgotrajno kvaliteto in krajši čas lepljenja.

      1. Več kot le polepitev vozil

      Visoko kakovostne poslikave zahtevajo izkušnje in znanja z različnih področij: design, materiali, tehnologija, produkcija, oprema in izvedba polepitve. Polepljen vozni park kaže na ugled in urejenost podjetja in pripadnost zaposlenih ter strank.

      2. Premišljen design za velike in male vozne parke  

      Zelo je pomembno, da se grafični elementi in napisi nahajajo na vidnih mestih vozila, izkušen oblikovalec pa poskrbi za uravnoteženost grafike. Oblikovanje logotipa in grafična podoba naj odražata identiteto podjetja.

      3. Material – skriti pomembni faktor

      V avtografiki se uporabljajo polimer in cast folije različnih kakovostnih razredov. Le prava kombinacija kvalitetne cast folije in laminata je primerna za več-letne polepitve in intenzivno uporabo. Zaradi stroškovne učinkovitosti se marsikdo odloči za cenejše materiale, ki hitro začne odstopati in spreminjati barvo. Na naše storitve nudimo tudi do 3 leta garancije; odvisno od tipa uporabljene folije ali področja polepitve.

      4. Šablonski razrez – hitrejša in obstojnejša polepitev

      Tehnično najbolj zahteven del procesa je priprava nalepk, kjer je potrebno prerisati površino vozila in pripraviti šablone, upoštevajoč obliko vozila (npr. utori, krivine). Le tako se lahko izognemo ročnim porezavam polepitve. Šablone pa poenostavijo proces lepljenja tudi tako, da jih lahko polepite celo v lastni režiji.

      5. Marking design odslej tudi na Hrvaškem – polepitev v vašem okolju

      Šablonsko lepljenje je bistveno enostavnejše in krajše, polepitev pa lahko izvede skoraj vsakdo! Z novim modelom ponujamo torej 2 možnosti: Polepitev opravi vaš obstoječi lepilec ali vam ustreznega lepilca v vaši bližini priskrbimo mi. Zaradi izredno enostavnih navodil in kvalitetnih nalepk se stranke odločijo tudi za polepitev z lastnim kadrom.  

      6. Kaj pa cena polepitve? 

      Cena je sestavljena iz designa, izdelave nalepk in lepljenja. V naši ponudbi najdete bogat izbor KIT nalepk, kjer NI stroška oblikovanja, plačate le izdelavo nalepk in storitev lepljenja.

      >>OGLEJTE SI CENE za KITE nalepk tovornih vozil:https://marking.si/spletna-trgovina/polepitev-za-tovornjake/<<

      7. Zaupajo nam najboljši – že 15 let!

      Vrsto let sodelujemo z največjimi regijskimi prevozniki in trgovskimi verigami, s čimer smo prepoznani kot specialist za design in polepitev tovornih in dostavnih vozil. Z Marking poslovnim modelom in izdelavo visoko kvalitetnih šablonskih nalepk smo pridobili tudi zaupanje nekaterih svetovno uspešnih podjetij.

      Obiščite nas: WWW.MARKING.SI031 344 756.


      >> NOVO! Oglejte si naš spletni katalog polepitev<< hitro, ugodno in učinkovito. Lahko pa nas kontaktirate in naša ekipa strokovnjakov vam bo z veseljem pomagala pri odločitvi glede polepitve. Svetovali vam bomo najprimernejšo polepitev glede na vaše stroške, od ideje, oblikovanja in končne polepitve.

      Pišite na info@marking.si ali nas pokličite na 031 344 756. Naši strokovnjaki so vam z veseljem na voljo.


      Naj bo izgled polepitve vozila vedno kot nov!

      Vzdrževano in lično opremljeno poslovno vozilo je pomemben del vsakega uspešnega posla in blagovne znamke. S primernim vzdrževanjem polepitve vozila zmanjšamo režijske stroške in čas, ki ga z nekaj manjšimi triki lahko namenimo naši osnovni dejavnosti. Da boste pridobili dodaten čas, smo vam pripravili 10  hitrih nasvetov za vzdrževanje vaše najljubše avtomobilske grafike in polepitve vozila.

      Uporabite primerna čistilna sredstva

      Različne polepitve vozila in  avtomobilske grafike so lahko natisnjene na različne folije, ki se ob različnih vremenskih pogojih obnašajo drugače. Zato moramo pri pranju polepljenih vozil uporabljati primerna čistilna sredstva.  Priporočamo uporabo namenskih izdelkov za nego vozil in krp, ki ne poškodujejo površine. Po vsaki negi vozilo sperite z vodo in uporabite krpe iz mikrovlaken.

      Za lep pokrov in streho parkirajte v senci

      Kadar je le možno, vozilo s polepitvijo parkirajte v senčnih predelih ali v garaži. Folija in barva, se namreč pri pri daljši izpostavljenosti soncu in tudi zaradi onesnaženosti zraka poškoduje. Najbolj sta na udaru pokrov vozila in streha.

      Za vrhunski rezultat je najbolje vozilo prati ročno

      Pri pranju polepljepitve vozil z izbrano avto grafiko je zelo pomembno, da ne uporabljate agresivnih čistilnih sredstev ali grobih krp, ki lahko poškodujejo polepitev. Na koncu vozilo vedno izperite s čisto vodo in površino obrišite s čisto krpo (iz mikrovlaken).  Za vrhunski rezultat priporočamo specialna čistila za polepitve: 3M™ Car Wash Soap 39000, ali Deep Crystal® Car Wash in 3M™ Cleaner for Matte Wrap Films (za mat folije).

      Pranje z visokotlačnim čistilcem  je učinkovito, vendar zagotovite varne pogoje!

      Čiščenje polepljenve vozil z visokotlačnim čistilcem je elegantna, učinkovita in hitra rešitev za pranje avtomobila. Pravilna uporaba je izredno pomembna, saj pršenje z visokotlačnim čistilcem lahko dvigne robove polepitve! Visokotlačni čistilec uporabimo samo ob zagotovitvi varnih pogojev, ali pa se čiščenju pod tlakom raje izognite:

      Pranje v avtomatski avtopralnici – obvezno brez voskanj

      Brez skrbi, krtače v avtopralnicah ne škodujejo polepitvi vozila, poškodujemo pa jo lahko z voskanjem!  Zato v avtopralnicah obvezno izberite program brez voskanja! Če bodo vaše vozilo v pralnici najprej grobo očistili z visokotlačnim čistilcem, nujno upoštevajte pogoje iz prejšnje točke.

      Trdovratne madeže, kot so ostanki žuželk, ptičji iztrebki, drevesna smola, odstranjujte ročno

      Trdovratne madeže odstranjujemo ročno. Za mehčanje takšnih madežev, jih za nekaj minut namočimo v milnico in odstranimo s krpo, ki ne poškoduje vozila.  Če je potrebno dodatno čiščenje, priporočamo vrhunska čistila: Meguiar’s Gold Class™ Bug and Tar Remover, 3M™ Citrus Base Cleaner ali izopropilni alkohol (izopropilni alkohol 70%, voda 30%). Površino vedno sperite s čisto vodo!

       Matiranih in testuriranih polepitev vozil z avtografikami NE poliramo!

      Poliranje polepitve vozil  z avtografikami izgledu vozila doda poseben čar. Vendar to velja samo, če je vozilo polepljeno s folijami iz sijaja, ki se lahko polirajo. Če imate matirane in teksturirane polepitvene folije, vozila ne polirajte,  saj polirna pasta kot brusni papir zapolni površinsko strukturo folije in tako poškoduje njen zaščitni sloj.

      Za poliranje polepitve vozil s sijaj folijami priporočamo izdelka za poliranje sta 3M™ Tire Restorer in Meguiars® Natural Shine Protectant.

      Polepljenega vozila nikoli NE voskamo!

      Za nego polepitve vozil nikoli ne uporabimo voska! vosek namreč lahko zapolni površinsko strukturo folije in trajno spremeni njen izgled.

      Pri odstranjevanju polepitve vozil avotgrafika ne sme biti “prežgana”!

      Polepitev vozil in nalepke varno odstranjujemo s temperaturno obdelavo. Navadno folijo s strani ogrejemo z lasnim sušilnikom,  pri tem pa je pomembno, da se folija ne prežge! Prežgano folijo je namreč zelo težko odstraniti brez poškodb površine vozila.  Ostanke lepila lahko odstranimo s posebnim čistilom 3M™ Citrus Base Cleaner. Odstranitev polepitve pa lahko zaupate tudi našim izkušenim strokovnjakom za privlačne polepitve vozil.

      Sprememba barve in bledenje folije je znak za preplah. Takoj ukrepajte!

      Če polepitev vozila ali avtografika na vozilu začne izgubljati prvotno barvo ali postaja rjava, jo takoj odstranite z vozila! Takšne spremembe lahko povzročijo spremembo osnovne barve vozila,  s takojšnjo odstranitvijo nalepke, pa boste preprečili morebitno poškodbo. Za odstranitev nalepke se lahko obrnete na naše strokovnjake ali upoštevate pravila odstranjevanja.

      Naj bo vaše poslovanje uspešno in prepoznavno z uporabo polepitev vozila in avtografik, ki bodo s primerno nego še  dolgo prispevale k prepoznavnosti vašega posla.

      NOVO! Oglejte si naš spletni katalog polepitev  – hitro, ugodno in učinkovito. Lahko pa nas kontaktirate in naša ekipa strokovnjakov vam bo z veseljem pomagala pri odločitvi glede polepitve. 

      Strankam svetujemo in izvedemo celotno polepitev od ideje in oblikovanja do končne polepitve.

      Pišite na info@marking.si ali nas pokličite na 031 344 756. Naši strokovnjaki so vam z veseljem na voljo.

      Razmišljate o naročilu avto nalepk po meri oz. o polepitvi vašega vozila, vendar še niste čisto prepričani v svojo odločitev? Morebiti vas bega sama oblikovalska zasnova ali pa strah, da bi  se vaše vozilo poškodovalo in, da bodo nalepke neprimerno nameščene na vaše vozilo?

      Za vas smo izpostavili nepravilnosti, ki se lahko zgodijo ob napačno načrtovani grafiki za vaše vozilo in ob napačni oz. neprimerni polepitvi in nestrokovnem pristopu k polepitvi sami. Sedaj boste lahko pozorni na vse pomembne faktorje pri odločanju za polepitev vozila po naročilu.

      Napake polepitve po naročilu in tudi nasplošno smo kategorizirali v 4 sklope:

      NAPAČNO NAČRTOVANA GRAFIKA V PROCESU OBLIKOVANJA

      Oblikovanje avto grafike in sama polepitev nista enostavna procesa. Do nepravilne grafike in polepitve lahko pride že v samem procesu oblikovanja. Vozilo je zelo specifičen medij, saj so dostavna in tovorna vozila sestavljena iz več delov. To pomeni, da imajo tudi vidne utore na katerih je folija zelo napeta. Tu lahko pride do poškodb kar vodi tudi do krajše obstojnosti nameščene folije in slabše kakovosti polepitve. V našem podjetju smo se temu izognili z oblikovanjem in izdelavo lastnih X-cut šablon, s katerimi ustvarimo najbolj optimalno rešitev. Z uporabo šablon smo skrajšali tudi čas polepitve, izboljšali kakovost in obstojnost folije ter poudarili pomembne linije vozila. V 15 letih delovanja smo si ustvarili že toliko izkušenj, da točno upoštevamo in predvidimo vse možne potencialne napake oz. težave, ki bi lahko nastale.

      TEHNIČNE NAPAKE NA AVTO NALEPKAH:

      Na tehnične napake polepitve vplivajo faktorji kot so neprimerno očiščeno vozilo, uporaba neprimerne serije folije, nepravilno aplicirana folija na površino vozila  ter neustrezni pogoji lepljenja.

      Neprimerno očiščeno vozilo

      Potrebno je poskrbeti, da je vozilo predhodno dobro očiščeno (v avtopralnici ali ročno pranje). Pomembno je tudi, da se vozilo tik pred fazo polepitve ponovno pregleda in s suho krpo obriše. Če je površina vozila poškodovana, bo poškodba zagotovo vidna tudi preko folije. Zato namestitev folije na poškodovane dele površine poškodb ne zakrije in tudi ne prekine kemičnih reakcij, ki so že stekle zaradi samih poškodb površine (luščenje barve, pokanje, rjavenje,…). Manjše odrgnine in praske, lahko hitro popravimo sami ali pa pri ličarju. Vsekakor je priporočljivo, da se površino sanira pred izvedbo lepljenja.

      Uporaba neprimerne serije folije

      Na trgu obstaja vrsto različnih proizvajalcev in ponudnikov folij za avtografiko, vendar pa niso vse enako kakovostne in primerne za vsako polepitev. Pozorni moramo biti na serijo folije, njeno namembnost in samega proizvajalca. Na trgu velja, da je podjetje 3M eno vodilnih podjetij na področju folij. Njihove folije so prilagojene za različne medije in so visoko kakovostne, zato v MarKingu uporabljamo izključno 3M folije, top »cast« serije.

      Nepravilno aplicirana folija na površino vozila (lahko vodi v odstopanja folije)

      Folijo se na vozilo aplicira na različne načine; lahko jo namestimo po delih ali pa v celoti. V MarKingu smo izdelali posebne x-cut šablone s katerimi zagotovimo namestitev folije med utori in po linijah vozila, lepimo pa jih po delih. Za apliciranje folije se uporabljajo razni tehnični pripomočki, kot so fen s suhim toplim zrakom, gladilke, po potrebi tudi olfa nož (nekatere dele je potrebno kljub šablonam ročno porezati in narediti zaključek). Kot že omenjeno, je vozilo sestavljeno iz več delov, ki so lahko tudi vbočeni ali izbočeni ter zaobljenih linij. Vse to je potrebno upoštevati med samo aplikacijo folije in predvideti prehod folije iz enega dela vozila na drugega (npr.bok-zadek). Pomemben pa je tudi vrstni red namestitve posameznih delov nalepk, da na koncu dobimo želeni rezultat in da se vsi stiki ujemajo.

      Neustrezni pogoji lepljenja  (na primer previsoka ali prenizka temperatura zraka v prostoru v katerem lepimo)

      Folija in tudi površina vozila se ob različnih temperaturnih in vremenskih pogojih obnašata drugače, to je potrebno upoštevati tudi v samem procesu polepitve. Če na primer vozilo lepimo pozimi, ko so temperature prenizke, lahko to vodi v pokanje folije pri aplikaciji. Ker je v tem času ob slabem vremenu povečana tudi zračna vlaga, se zato folija slabše prime na hladno in vlažno površino in se lahko hitro odviha, že ko gre vozilo na prvo vožnjo, saj se lepilo zaradi neustreznih temperatur ne aktivira.

      Tudi poleti moramo biti pozorni na pogoje polepitve, saj pri visokih temperaturah in suhem zraku ravno tako lahko pride do težav pri aplikaciji ker postane folija premehka (lepljenje na soncu). Najbolj idealni pogoji za polepitev so okoli 20°C

      Iz vsega navedenega sledi, da je nameščanja nalepk na vozilo potrebno izvajati le v primernem okolju: čista delavnica z dovolj manevrskega prostora okrog vozila z možnostjo regulacije temperature prostora, tako gretja kot tudi hlajenja.

      V MarKingu smo svoje prostore prilagodili vsem vremenskim in temperaturnim pogojem, zato največkrat vozila lepimo kar v naši delavnici. Včasih pa moramo tudi na teren, takrat naše stranke opozorimo na pogoje, ki jih potrebujemo za najbolj optimalen in primeren proces dela.  Le tako lahko zagotovimo in jamčimo obstojnost in kakovost polepitve.

      ESTETSKE NAPAKE:

      Estetske napake so tiste, ki so najprej vidne opazovalcu. Največkrat se pojavijo estetske napake kot na primer; neprimerno zaključeni detajli, zatrgana folija, neprimerno prekrivanje oz. „štukanje“ folije, zračni mehurčki v foliji. Mehurčki so rezultat oz. kombinacija neustrezne namestitve in neizkušenosti, lahko tudi tipa folije, katera ne omogoča uhajanja zraka. Vzrok za napako pri stiku (prekrivanje) lahko izvira že pri napačno načrtovani in oblikovani grafiki. Če na primer oblikovalec ni bil pozoren na prilagoditev grafike pri predelih vozila, ki so na meji, da prenesejo tehnično izvedbo polepitve.

      MEHANSKE POŠKODBE ZARADI NAPAČNO APLICIRANIH AVTO NALEPK

      Mehanske poškodbe se poznajo na sami površini vozila in ne na foliji. Do mehanskih poškodb lahko pride zaradi nestrokovnega pristopa k polepitvi in neprevidni uporabi same opreme pri polepitvi. Pri klasični polepitvi se pri samih zaključkih folijo večinoma reže z olfa nožem na samem vozilu, kar lahko vodi do poškodbe laka na površini vozila, zaradi tega, lahko pride tudi do zarez na tesnilih pri vratih. Naše x-cut šablone omogočajo, da se v več kot 80% izognemo rezanju folije po površini vozila.

      Pomembno je omeniti tudi mehansko poškodbo laka na vozilu, do katere lahko pride zaradi nepravočasno odstranjene folije (zapečena folija na pokrovu motorja ali strehi). Zato je potrebno spremljati izgled nameščenih folij in jih ob morebitnih prvih znakih (obledelost barve, pokanje in luščenje nalepke) čimprej zamenjati oz.odstraniti. Tu je glavni vzrok sonce kateremu je vozilo izpostavljeno. Žal nobena nalepka ni odporna na sonce. K dobri kondiciji nalepk pa pripomore tudi redna in ustrezna nega vozila.

      Avtografika postaja naraščajoči trend v obrtniški in prevozniški panogi. Razlogi zato se skrivajo v večih dejavnikih. Potujoči marketing je izjemno uspešno marketinško orodje, velik del razlogov pa tiči tudi v končnem videzu podjetja. Slednja je s primerno in zanimivo polepitvijo lahko pomemben člen celostne podobe podjetja.

      “Trendi polepitev tudi na interventnih vozilih”

      Poleg gospodarskih panog se avtografika celovito razvija tudi na interventnih vozilih. V preteklosti nismo videli veliko grafičnih elementov na vozilih, sedaj je teh mnogo več, več pa je tudi poudarka na področju lastne varnosti. Vidnost njihovih vozil pri intervencijah je ključna, pri MarKingu ob tovrstnih polepitvah uporabljamo najkakovostnejše odsevne materiale priznanih proizvajalcev.  Interventne skupine delujejo v spremenljivih razmerah in pri tem potrebujejo največjo možno mero vidnosti. V svetu folij ni veliko proizvajalcev, ki zadovoljujejo najzahtevnejše varnostne standarde.

      “Vidnost je ključna”

      Proizvajalci folij so v zadnjih letih na področju materialov za interventna vozila naredili velik napredek in postavili standarde številnim poklicnim in prostovoljnim gasilskim društvom. Njihove odsevne folije uporabljajo tako rekoč po celem svetu, pri nas jih uporablja policija, reševalci in gasilci, pa tudi cestna podjetja pri izdelavi opozorilnih in drugih označevalnih tabel. Denimo, veliko naših naročnikov ima zelo zahtevne normative, kjer je ključno, da folija na vozilu odseva pod vsakim kotom, kar pa je mogoče doseči le z najboljšimi materiali, ki jih ponujajo svetovni proizvajalci.

      “Srčnost se pozna tudi pri društvenih vozilih”

      Poleg kakovostnih materialov, pri interventnih vozilih zaznavamo tudi vse več oblikovalskega pomena, še posebej pri društvih, ki želijo izstopati vsako s svojim stilom. Že dolgo ni skrivnost, da je Slovenija na področju prostovoljnih gasilskih društev v samem svetovnem vrhu. To srčno zavedanje, ki ga imamo Slovenci do pomoči sočloveku  je videti tudi na vozilih društev, ki so ne glede na starost vselej lično urejena in lepo grafično opremljena. Vozilo je ponos društva ter tudi okraja v katerem deluje.

      Nenazadnje tudi pri sanitetnih prevozih vlada načelo konkurence in tega se zavedajo tudi naročniki. Ni dovolj, da je polepljeno le po črki zakona, potrebna je tudi estetika, ki vozilu najsi bo interventno ali ne, da končno podobo, ki je dandanes še kako pomembna.

       

       

       

      Oglaševanje je dandanes ključen člen v verigi učinkovitega podjetništva. Pomembno je kako, kdaj in kje se oglašuje. Slovenija je razmeroma majhen trg, zatorej je za podjetja in obrtnike, ki iščejo svoje naročnike v domači deželi to še toliko bolj pomembno. Danes je  na voljo veliko zvrsti oglaševanja, ki pa imajo velik cenovne razpon. Od nekaj sekund televizijskega oglasa za tisočaka, pa vse do drobiža, ki ga lahko z nekaj volje investirate v digitalne medije. Katero je najboljše in pravilno je verjetno vprašanje, ki pa nima povsem natančnega odgovora.

      Avtografika velja za enega najugodnejših oglaševanj

      Digitalni svet je brez dvoma postavil na glavo marketing in povzročil nemalo sivih las televizijskim in radijskim oglasom. S svojo relativno preprosto uporabo je povzročil masovno uporabo tako med velikimi, kot tudi med manjšimi podjetji. Vsekakor je postal v svetu marketinga nepogrešljivi člen, ki ga ne gre zanemariti. Vendar je potrebno poudariti, da to naj ne bo edini načini oglaševanja. Avtografika je zagotovo način oglaševanja, ki se ga ne sme spregledati. Potujoče vozilo je lahko dobro reklamno sporočilo, ki ga lahko širite z vašimi prevozi. V obrtniškem sektorju je to zelo pogosto oglaševanje, še posebej v segmentu, ki je bolj nasičen z izvajalci in je pot do nove stranke toliko težja.

      Pri MarKingu vam ponujamo številne rešitve.”

      Pri MarKingu smo se specializirali za idejne rešitve in oglaševanje na vozilih. V naših vrstah imamo izkušeno oblikovalsko ekipo, ki vam bo pripravila tehnično in vizualno kakovostno podobo, ki bo magnet za bodoče naročnike. Poleg dobre kreative, je pomemben tudi segment izvedbe polepitve, ki ne da mora izgledati dobro, pomembna je tudi kakovostna izvedba, ki bo polepitev ohranila kar se da dolgo. Tudi na tem področju imamo izkušeno ekipo, ki deluje tako na terenu, kot tudi v delavnici.

      Šablonske polepitve

      Naši lepilci uporabljajo tako imenovane šablonske polepitve, ki korenito zmanjšajo uporabo rezil po vozilu. Tovrstna tehnika nam omogoča tudi hitrejšo in manj opazno menjavo poškodovanih delov ob morebitni poškodbi.

      Izstopajte skupaj z nami

      Dovolite, da vam pripravimo zgodbo, ki bo za Vas najbolj primerna in uspešna seveda.  Dovolite si, da Vaše sanje postanejo resničnost in dovolite si izstopati skupaj z nami.
      “Naša usoda ni odvisna od zvezd, temveč od nas samih.”   je nekoč zapisal William Shakespeare.

       

      Projekt izvedbe polepitev letal in pot v Abu Dhabi je za nas vselej svojevrsten izziv. Četudi smo se skozi leta sodelovanja v leteči karavani RedBull Air pridobili veliko izkušenj, ostaja polepitev letal na terenu, ki je tako oddaljen, zahteven podvig. Ko že misliš, da te ne more prav nič več presenetiti, se dogodi prav to. A s tem ni prav nič narobe, pomembno je, da se znaš na to pravilno odzvati, kar nam je vsaj do sedaj dobro uspelo. Terenske izvedbe so venomer bolj tvegane, še posebej v tujini in v tako velikem cirkusu, kot je tekmovanje Red Bull Air Race.

      Priprave na tovrstne polepitve so še posebej pomembne in se pričnejo vsaj dva meseca prej. Vse natisnjene materiale je potrebno poslati veliko prej pred samo polepitvijo. Pri projektu je logistična priprava vseh elementov skoraj bolj zahtevna, kot sama izvedba. Pred samim dogodkom je potrebno doreči mnogo stvari, od kreative in nalepko, ki se zavoljo sponzorjev in drugih dejavnikov mnogokrat spreminjajo. Čas za pripravo pred tekmovanjem je zelo omejen, vendar smo v štiriletnem obdobju sodelovanja z blagovno znamko Red Bull Air Race pridobili veliko pomembnega znanja s katerim se znamo hitro in pravilno odzvati.

      “Material je potrebno pripraviti vnaprej”

      Ker je potrebno vse nalepke in grafiko natisniti v naprej, je manevrskega prostora za napake malo. Za natančno komunikacijo pri nas skrbi sprejemni oddelek, ki je odgovoren, da vse informacije naročnika preidejo v oddelek priprave. Zlasti v projektih, ki potekajo na terenu in na oddaljenih krajih, je slednja ključna. Na takih deloviščih takojšni ponatisi niso možni, zato morajo biti informacije točne in preverjene. Priprava materiala je ena zgodba, potem je tukaj še ekipa. Potrebno je pridobiti vse informacije, zdravstvene zadržke in predvsem člane ekipe, ki jim v celoti zaupaš, saj so prav oni tedaj edini obraz podjetja.

      “Ekipa na terenu je obraz podjetja”

      MarKingovo ekipo sicer sestavlja relativno mlada, a izkušena ekipa, ki se znajde tudi v razmerah, ki mnogokrat niso idealne. Abu Dhabi nam je v preteklih letih postregel s peščenimi viharji, nadpovprečnimi padavinami vse do peklenske vročine. To so pogoji, v katerih v domačem okolju zagotovo ne delamo. Iz primerne temperature v delavnici je potrebno preklopili na dane razmere. Pogoji za izvedbo so mnogokrat daleč pod normativi lepljena nalepk, vendar tu gre za polepitve, ki sicer niso dolgoročne a toliko bolj pomembne iz stališča varnosti. Predstavljate si, da se katera od nalepk delno odlepi med letom, to je pri akrobatskem letenju, kar Red Bull Air Race je, lahko zelo nevarno, v skrajnih primeri celo življenjskega pomena.

      Še dobre tri dni nas loči do začetka nove sezone Red Bull Air Race v Združenih Arabskih Emiratih.  Abu Dhabi bo, kot je to že tradicionalno, gostitelj prve dirke leteče karavane. Najhitrejši piloti sveta in njihove ekipe so že zavzeli to z nafto bogato deželo. V pripravah je sodelovala tudi naša ekipa lepilcev. Kot je že v navadi smo tudi tokrat odpotovali na prizorišče uvodne dirke letošnje sezone, kjer smo uredili in polepili grafično podobo ekipama Juana Velarda in Cristiana Boltona. V letošnji sezoni bomo lahko na  sporedu videli osem prizorišč, ki bodo potekala v Evropi, Aziji in Združenih državah Amerike. Tekmovanje Red Bull Air Race bo tudi v tej sezoni razdeljeno na dva kakovostna razreda Challenger in elitni Master razred, v katerem je v preteklosti slovenske barve zastopal tudi naš najhitrejši pilot Peter Podlunšek. V obeh tekmovalnih razredih skupaj nastopa 26-pilotov, med njimi tudi edina francoska predstavnica Melanie Astles.

      Lanska prvaka  skupin Czepiela in Sonka

      Lanska sezona je postregla z razburljivimi tekmami na vseh prizoriščih in prinesla pestro sezono, ki se je najbolje zaključila za češka predstavnika, Luka Czepiela in Martina Sonko, ki sta vsak v svojem razredu osvojila naslov prvaka.

      Slovencem najbližja Budimpešta

      Za vse slovenske ljubitelje bo najbližje prizorišče v Budimpešti, kjer se bodo 13. in 14. julija piloti pomerili na atraktivni dirki takorekoč v središču zgodovinskega mesta. Poleg Madžarske pa bo v Evropi še ena dirka, ki pa vsaj za zdaj še nima znane lokacije. V lanskem letu smo lahko na evropskih tleh lahko videli tri dirke, ki so potekale v Cannesu, na Dunaju in v Budimpešti.

       #MarKingNovice  “2k19