Podjetje USP d.o.o. se ukvarja s prodajo rabljenih in novih rezervnih avto delov in sicer poslujejo izključno preko spleta. Njihova prednost je ravno v tem, da imajo v eno bazo povezane vse ponudnike rezervnih delov.
Na željo podjetja smo jim ustvarili celostno grafično podobo, ki je zajemala oblikovanje:
- logotipa
- vizitke, kuverte in dopisnega lista
- lepilnih trakov
- tiskanih oglasov
Izhajali smo iz osnovne ideje podjetja zato smo narisali personalizirane dele vozila in jih umestili v smiselno obliko, ki nekako sestavljajo vozilo. Ker gre za urejeno poslovanje podjetja in poslovnega okolja, smo to želeli prikazati tudi v sami celostni grafični podobi, zato smo se držali jasnosti in čistosti. Logotip se največkrat uporablja na beli podlagi, ki sama po sebi odraža čistost, zaradi svojega značaja, pa je takšen logotip tudi lažje umeščati na različne materiale in podlage.