a

Latest Posts:

Sorry, no posts matched your criteria.

Sledi nam:

Back To Top

Na kaj moramo biti pozorni pri oblikovanju avtografike?

Kupili ste svoje gospodarsko vozilo za izvajanje svojih storitev. Sedaj pa bi želeli svoje podjetje oglaševati na vozilu. Kako se tega lotiti in kje pravzaprav začeti?
Preberite si spodnji članek, ki vam bo pri ključnih odločitvah glede polepitve vašega vozila, prišel zelo prav.

1. IZBERITE PRIMERENGA GRAFIČNEGA OBLIKOVALCA

Oblikovanje avtografike je popolnoma drugačen proces kot oblikovanje tiskovin ali logotipa. Zato ni vsak izkušen grafični oblikovalec tudi izkušen v oblikovanju avtografik. Vsako vozilo ima namreč svoje zakonitosti, utore in izbokline, oblike in krivine, navidezne linije in vse te parametre je potrebno upoštevati še predno se lotimo oblikovanja.

Dober oblikovalec ima tudi zakupljen dostop do načrtov vozil, ki pa niso vedno popolni. Čeprav so te načrti dober približek končnega vozila, pa še vedno niso popolnoma natančni in jih moramo znati prilagoditi potrebam priprave za tisk in tisku samemu.

 

2. OBLIKOVALCU SPOROČITE VSE POTREBNE PODATKE ZA IZDELAVO AVTOGRAFIKE

Pri oblikovanju avtografike moramo vedeti za kakšno vozilo delamo grafiko znamko in vrsto vozila, imeti moramo primeren načrt vozila, barvo vozila in fotografijo dejanskega vozila. To so tehnične lastnosti, ki so pomembne pri avtografiki. Poleg navedenega pa bo oblikovalec od vas potreboval tudi logotip v vektorski obliki, podatke kot so spletna stran, telefonska številka in slogan, kakovostne fotografije, vaše želje in morebiti tudi kakšno referenčno sliko želene polepitve.

3. Z OBLIKOVALCEM IMEJTE JASNO IN REDNO KOMUNIKACIJO

Dober oblikovalec vas bo pri izdelavi avtografike po meri vprašal kar nekaj ključnih vprašanj. Vedeti mora branžo v kateri delujete, kdo je vaša ciljna publika in kaj z avtografiko želite doseči; morda želite vozilo samo polepšati, morda želite biti na cesti vpadljivi in opazni, ali pa želite graditi samo prepoznavnost vašega podjetja. Pomembno je vedeti tudi kaj vas inspirira in kateri grafični elementi nikakor ne pridejo v poštev. Tu lahko opredelite tudi barve ali ikone, ki so za vas sprejemljive ali pa ne. Glede na navedeno, se lahko lotimo oblikovanja. Oblikovalec vam bo pripravil do 2 različna predloga, ki pa jih je nato možno še dodelati ali delno spremeniti. Zaradi navedenega pa boste tudi vi imeli kar nekaj dela z premišljevanjem o vaši polepitvi in končnemu izdelku. Pomembno je, da se z vozilom približate svojim potencialnim kupcem in da vas bodo tudi opazili in si vas zapomnili.

4. V NAPREJ SE ODLOČITE ZA IZVAJALCA SAME POLEPITVE

Ko stopite v kontakt z grafičnim oblikovalcem, je dobro vedeti katero podjetje bo polepilo vaše vozilo. Glede tega se lahko pogovorite tudi z grafičnim oblikovalcem, saj sami dostikrat poznajo primerne in kakovostne izvajalce polepitve in vam lahko zagotovijo tudi bolj ugodno ceno polepitve. Če pa izvajalca že imate izbranega, pa je smiselno da ga povežete z oblikovalcem, ki vam bo oblikoval avtografiko. Tako se bo oblikovalec že na začetku lahko posvetoval z izvajalcem in ustvaril primerno grafiko s katero ne bo dodatnega dela in izgube časa pri pripravi za tisk. Posledično vas bo takšna polepitev tudi manj stala.

Vsem navedenim napotkom pa se lahko tudi izognete, če boste izbrali hišo, ki bo za vas poskrbela od glave do pete. MarKing ekipa ima že več kot 15 let izkušenj na tem področju in ima vrhunsko ekipo oblikovalcev, ki so specializirani za oblikovanje avtografik in brandingu.

IZJAVA O ZASEBNOSTI

Naše spletno mesto uporablja piškotke. To so majhni podatkovni drobci, ki jih spletni strežnik ob obisku ponudi vašemu brskalniku. Ta jih običajno shrani na vaš računalnik oziroma mobilno napravo, ob poznejših obiskih pa se shranjeni piškotek iz brskalnika ponovno pošlje strežniku. Piškotki se uporabljajo za shranjevanje nastavitev, vodenje seje posameznega uporabnika, razlikovanje med uporabniki in za njihovo sledenje na spletišču (lahko tudi med večimi spletišči). Nadzor nad nalaganjem piškotkov, pregled njihovih lastnostni in njihovo brisanje so možni v nastavitvah vašega spletnega brskalnika ali z uporabo dodatnih vtičnikov v njem.

Piškotke razlikujemo glede na naslednje značilnosti:

1. začasni (in sejni) ali trajni piškotki,
2. lastni piškotki ali piškotki tretjih oseb.

Sejni piškotek je piškotek, ki se samodejno izbriše, ko brskalnik zaprete, medtem ko trajni piškotek ostane shranjen v brskalniku, dokler ne mine določeno obdobje (kar je lahko nekaj minut, dni ali več let).

Lastne piškotke postavi spletno mesto, ki ste ga obiskali, piškotke tretjih oseb pa postavi zunanja partnerska spletna storitev, ki je v spletno mesto vključena zaradi želene funkcionalnosti.

Katere piškotke uporabljamo na naši spletni strani?

Na spletnem mestu uporabljamo piškotke analitične storitve Google Analytics, ki so tako trajni in začasni (sejni piškotki), in pištotke vtičnika WordPress Statistics. Storitev uporabljamo za namen analiziranja prometa (štetje obiskovalcev, identifikacija brskalnikov in preživet čas uporabnika na strani, težave pri navigaciji itd.). Omogočajo nam, da ocenjujemo doseg in zanimivost naših prispevkov in odziv na občasne medijske akcije, ki jih izvajamo. Vse podatke uporabljamo interno in zgolj v namen izboljševanja našega spletnega mesta.

Kaj pa piškotki, ki so vezani na vtičnike družbenih omrežij?

Piškotki, ki so vezani na vtičnike družbenih omrežij nam omogočajo, da v vsebino svojega spletnega mesta integriramo njihove produkte – tako lahko obiskovalci delite vsebine s svojimi prijatelji oziroma drugimi povezanimi osebami (različni gumbi, kot so všeč mi je, deli vsebino, priporoči …). Vtičniki uporabljajo piškotke, da lahko družbena omrežja identificirajo svoje člane, ko ti pridejo na spletno mesto z vtičnikom. Če ob obisku našega spletnega mesta niste prijavljeni v posamezno družbeno omrežje (ali niste njegov član), pa je potrebno soglasje za nalaganje piškotkov s strani vtičnikov.

Druge povezave

Na spletnem mestu lahko najdete povezave do drugih spletišč, ki niso pod našim upravljanjem. Za spoštovanje zasebnosti oziroma za vsebino teh spletišč ne odgovarjamo, obiskovalcem preprosto le nudimo povezave, prek katerih lahko pridejo do uporabnih informacij s področja informacijske varnosti.