POGOJI POSLOVANJA
Splošni pogoji spletnega kataloga MarKing so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).
S spletnim katalogom MarKing (v nadaljevanju tudi »katalog«) upravlja podjetje M7 d.o.o., ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec)
PODATKI O PONUDNIKU
M7 d.o.o., Litijska cesta 262a, 1261 Ljubljana-Dobrunje
Davčna številka: SI83957421 / Matična številka: 1868667000
Zakoniti zastopnik: Marko Kralj, direktor
DDV zavezanec: DA
IBAN: SI56 3000 0000 8595 012
SWIFT: SABRSI2X
Družba je registrirana pri Okrožnem sodišču v Ljubljani.
Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletnega kataloga MarKing, pravice in obveznosti uporabnika in spletnega kataloga ter urejajo poslovni odnos med M7 d.o.o. oz. blagovno znamko MarKing in kupcem. Splošni pogoji poslovanja urejajo tudi posamezna pravila nakupa na prevzemnih mestih družbe M7 d.o.o.
Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi. Splošni pogoji poslovanja so na vpogled tudi prevzemnem mestu podjetja M7 d.o.o.
DOSTOPNOST INFORMACIJ
MarKing se zavezuje, da bo kupcu še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije:
- podatke o podjetju M7 d.o.o. (ime in sedež podjetja, matična številka),
- kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
- bistvene lastnosti artiklov (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami) ter rok veljavnosti tega podatka,
- dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
- pogoje dostave artiklov (ter način, kraj in rok dostave / prevzema),
- cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka,
- način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka,
- časovno veljavnost ponudbe,
- rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),
- pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
SPLETNI KATALOG IZDELKOV:
Spletni katalog omogoča pregled prodajnega programa. Izdelki so urejeni v skupine (kategorije, podkategorije), predstavljeni so z nazivom, opisom in slikami.
Kupci v katalogu vidijo izdelke oz. KIT nalepke takšne kot so in so prikazane za točno določena vozila. Tem KIT nalepkam je že določena prikazana barvna kombinacija, material, velikost in prilagoditev za vozilo. Takšne KIT nalepke imajo v katalogu tudi že določeno ceno, ki se ne spremeni. Vsak kupec ima možnost prilagoditve KIT nalepke po lastnih željah; v primeru spremembe barve, dodajanja logotipa in/ali kontaktnih podatkov, prilagoditve nalepke na drugo vozilo ali drugo barvo vozila… Za dodatne želje, ki jih kupec ima, kupec pošlje povpraševanje preko spletnega obrazca ali direktno na info@marking.si za točno določeno KIT nalepko, s katerim bo pridobil prilagojeno ceno za želeni izdelek.
PONUDBA ARTIKLOV
Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba kataloga MarKing ažurira in spreminja pogosto in hitro.
Cena v spletnem katalogu MarKing je prikazana kot osnovna cena prikazane kit nalepke, končna (prilagojena) cena pa se določi z zaključkom dodatnega povpraševanja, ki ga kupec izvede sam preko kontaktnega obrazca. Če je kupec zadovoljen z izbranim artiklom takšnim kot je prikazan na sliki in prilagojen za točno določeno vozilo, je osnovna cena tudi končna cena.
LICENCA ARTIKLOV
Vsi izdelki (KIT nalepke) oz. grafične rešitve za vozila (tudi KIT nalepke) prikazani v spletnem katalogu so last podjetja M7 d.o.o. in njegove blagovne znamke MarKing in so v osnovi na voljo kot »royalty free« licenca. Ta vrsta licence je cenovno najbolj ugodna. Beseda “free” v tej besedni zvezi v bistvu pomeni, da ni potrebno plačati dodatnih licenčnin niti podjetju niti avtorju grafike, razen začetne licenčnine.
Gre za enkratno, pavšalno licenčnino, ki se plača le enkrat, vendar pa isto grafiko lahko kupi in tudi uporabi več kupcev. To je lahko tudi slaba stran te licence v primeru, če kupec želi biti edini uporabnik prikazane grafike oz. KIT nalepke.
KAKO DELUJE ROYALTY FREE LICENCA?
Ponudnik (M7 d.o.o.) določi ceno za kit nalepko, uporabnik oz. kupec pa to ceno plača le enkrat. Ta licenca dovoljuje, da grafiko uporabljate za vedno oz. dokler vozilo to premore, brez plačila dodatnih avtorskih honorarjev.
Slaba stran te vrste licence je, da so vse KIT nalepke neizključne (nonexclusive) – vsakdo lahko kupi isto grafiko in jo skladno z licenco tudi uporablja. In ker so poceni in imajo najmanjše dovoljene uporabe za komercialne, uredniške in osebne projekte, jih lahko kupijo in uporabljajo številni posamezniki ali podjetja hkrati. To bi lahko zmanjšalo edinstvenost vaše blagovne znamke, v najslabšem primeru pa tudi zmanjša zavedanje blagovne znamke.
Zato podjetje M7 d.o.o. vsem kupcem omogoča tudi odkup KIT nalepke oz. grafike in si tako zagotovi, da bo edini uporabnik le-te nalepke. Kupec, ki želi odkupiti grafiko, mora osebno kontaktirati podjetje M7 d.o.o. preko spletnega obrazca ali info@marking.si.
OZNAKE ARTIKLOV
Možnost odkupa dizajna oz. kit nalepke – pomeni, da je KIT nalepka na voljo za edinstveno –»ekskluzivno« rabo, kupec lahko takšno kit nalepko zakupi za le za svojo blagovno znamko oz. vozilo. V tem primeru po urejenem odkupu MarKing tak artikel odstrani iz kataloga in tako drugim kupcem ni več na voljo, vseeno pa ostaja v naši bazi podatkov kot arhivska referenca.
NAROČILO
Kupoprodajna pogodba med MarKing in kupcem je v spletnem katalogu MarKing sklenjena v trenutku, ko MarKing kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: potrditev prejema naročila). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za MarKing kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.
Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku MarKing
NAČIN PLAČILA, DOSTAVA IN STROŠKI DOSTAVE
Spletni katalog MarKing fizičnim osebam omogoča način plačila:
- Plačilo po predračunu* – Kupec prejme predračun na naveden elektronski naslov.
*Po prejemu plačila po ponudbi/predračunu gre naročilo naprej v proces obdelave.
Spletni katalog MarKing pravnim osebam omogoča način plačila:
- Plačilo po predračunu z nakazilom na TRR podjetja M7 d.o.o.
Pravnim in fizičnim osebam omogočamo naslednje vrste dostave:
- Dostavo naročenega blaga opravljamo s pogodbenim partnerjem DPD.
- Naročeno blago lahko prevzamete tudi osebno na sedežu podjetja (Litijska cesta 262a, 1261 Ljubljana-Dobrunje).
Stroški dostave za pravne in fizične osebe:
- Stroški dostave so brezplačni
Rok dostave naročenega blaga je načeloma 2-3 delovne dni. MarKing kupcu po oddaji pošiljke sporoči sledilno številko pošiljke in tako kupec sam lahko preveri status pošiljke.
V primerih, ko ponudnik pravočasno odpremi naročene izdelke, ponudnik ni odgovoren za prekoračen rok dostave pogodbenega izvajalca.
Za izgubo ali poškodbo pošiljke odgovarja dostavna služba. Ponudnik v primeru poškodbe ali izgube pošiljke pošlje novo, takoj po obvestilu.
IZDAJA RAČUNA
MarKing po dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun in sicer v pdf formatu na e-naslov kupca. V primeru osebnega prevzema na prevzemnem mestu prejme kupec natisnjen račun za nakupljene artikle ob njihovem prevzemu.
Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom, za fizične osebe pa je še podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe
Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.
CENE
Vse cene na spletni strani so navedene v EUR in ne vključujejo davka na dodano vrednost (DDV).
Cena v spletnem katalogu MarKing je prikazana kot osnovna cena prikazane kit nalepke, končna (prilagojena) cena pa se določi z zaključkom dodatnega povpraševanja, ki ga kupec izvede sam preko kontaktnega obrazca. Če je kupec zadovoljen z izbranim artiklom takšnim kot je prikazan na sliki in prilagojen za točno določeno vozilo, je osnovna cena tudi končna cena.
Osnovna cena
Osnovna cena velja za vse KIT nalepke prikazane v spletnem katalogu MarKing in se ne spreminja v kolikor ste z izdelkom takšnim kot je, zadovoljni. Osnovno ceno določa prikazani izdelek takšen kot ga vidite na sliki in je prilagojen na točno določeno vozilo. KIT nalepke po osnovni ceni ni možno prilagoditi na drugo vozilo, niti ni možno spremeniti barve, dodati logotipa in ostalih sprememb. Osnovna cena velja za KIT nalepko kot jo vidite na sliki in se ne spremeni tako kot se ne spremeni niti KIT nalepka določenega vozila.
Končna (Prilagojena) cena
Končna (prilagojena) cena se ustvari v primeru, ko kupec želi prilagojeno KIT nalepko glede na lastne želje. Vsako KIT nalepko lahko tudi prilagodimo kupčevim željam. KIT nalepki lahko spremenimo:
- barvno kombinacijo
- material
- dodamo logotip in kontaktne podatke podjetja
- jo prilagodimo na drugo vozilo
- odstranimo ali pa dodamo nekatere grafične elemente …
Če kupec želi prilagoditve in spremembe, mora poslati dodatno povpraševanje preko kontaktnega obrazca v spletnem katalogu v katerem specificira svoje želje. Nato se mu po e-pošti pošlje ustrezni predračun. Ko kupec potrdi ponudbo, oz. do navedenega roka plača prejeti predračun, gre naročilo naprej v proces obdelave. Končna, prilagojena cena, je običajno višja od osnovne cene. Kupec je v kontaktni obrazec obvezen vpisati vse svoje kontaktne podatke, tudi telefonsko številko, da se ga lahko v primeru nejasnosti pokliče in pripravi primerno ponudbo.
Odkupna cena
Če kupec želi biti edini uporabnik KIT nalepke prikazane v spletnem katalogu, se izdelku preko kontaktnega obrazca in dodatnega povpraševanje, ustvari odkupna cena. Odkupna cena se spremeni od izdelka do izdelka in zato ni vnaprej določena. V primeru odkupa KIT nalepke, mora kupec poslati povpraševanje preko kontaktnega obrazca, ali na info@marking.si.
Vse cene so brez DDV, razen če je izrecno napisano drugače.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo MarKing kupcu omogočil odstop od nakupa.
Popusti, promocijske kode ipd. se praviloma ne seštevajo. Vplačana sredstva po darilnih bonih, bonusih in predračunih se ne obrestujejo. Darilnih bonov in kod bonusov za popust ni možno menjati za gotovino.
Koda za popust
Koda za popust prinaša različne ugodnosti pri nakupu preko spletnega kataloga MarKing in je časovno omejena. Aktivno kodo za popust najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, na strani posameznega oddelka, ali drugih medijih.
V primeru, da kupec izkoristi kodo za popust, naročilo s koriščeno kodo pa kasneje sam prekliče po lastni volji, do nove ugodnosti z naslova te kode ni več upravičen.
Uporaba kode za popust:
Izberite artikle, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico. Vrednost vašega naročila mora biti vsaj 1 € višja od vrednosti kode za popust. Ko končate z dodajanjem artiklov v košarico, nadaljujte s klikom na gumb Na blagajno. Izberite način dostave, navedite naslov za dostavo in izberite način plačila.
V istem koraku v polje promocijska koda, koda za popust vpišite kodo za popust in vnos potrdite s klikom na gumb Uporabi. V primeru, da želite istočasno izkoristiti več kod za popust, jih v polje vnesite istočasno in jih ločite z vejico ali presledkom. Nato kliknite gumb Uporabi.
Za nakup enega artikla je možno uveljaviti le eno kodo za popust. Število kod za popust ne sme presegati števila naročenih različnih artiklov (na primer: ob naročilu 4 artiklov lahko sočasno uporabite največ 4 različne kode za popust).
Ko vpišete kode za popust, se vrednost kod za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila v zadnjem koraku – Povzetek naročil. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.
Koda za popust je enkratna koda, kar pomeni, da jo lahko uporabite le enkrat.
Kombinacija različnih oblik ugodnosti (koda za popust, promocijska koda in bonus) znotraj istega naročila ni mogoča.
POSTOPEK OBVEŠČANJA O NAKUPU
- MarKing naročilo
Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto.
MarKing naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. MarKing lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Prek elektronske pošte MarKing kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo artiklov.
- Naročilo je odpremljeno/Naročilo je pripravljeno za prevzem
MarKing v dogovorjenem roku artikel pripravi, odpošlje oziroma pripravi za osebni prevzem in o tem po elektronski pošti ali telefonskem klicu obvesti kupca. MarKing v elektronski pošti pouči kupca tudi o politiki odstopa od pogodbe, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.
V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti na telefonsko številko 031 344 756 ali po e-mailu na naslov info@marking.si. Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi. V primeru osebnega prevzema (ko je artikel že pripravljen na prevzem), pa kupec prav tako svojo željo po preklicu naročila sporoči prek zgoraj omenjene telefonske številke ali po zgornjem e-mailu.
Nakup za pravne osebe
Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da v prvem koraku izberete opcijo račun na podjetje in potrdite strinjanje s pogoji poslovanja.
Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam ne omogočamo vračila dobavljenih artiklov, saj na njo vezano naročilo brez izrecne potrditve kupca ne gre v izdelavo. Naštete pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla brez razloga, kot to velja za potrošnike (fizične osebe).
Vračilo kupnine za pravne osebe ni možno. Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo Splošni pogoji poslovanja MarKing, več o možnostih vračil v okviru garancijskih pogojev si lahko preberete v nadaljevanju strani oziroma na strani o vračilih.
Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe
V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) ima potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.
Potrošnik odstop od pogodbe podjetju M7 d.o.o. sporoči na e-naslov: info@marking.si.
Obrazec za odstop od pogodbe artiklov je uporabnikov na voljo tu.
Blago je potrebno vrniti ponudniku najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).
Vrnjeno blago mora potrošnik vrniti nepoškodovano, originalno zapakirano in v nespremenjeni količini ter obliki podjetju M7 d.o.o., razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi za to bil kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati.
Potrošnik blago vrne na naslov Litijska cesta 262a, 1261 Ljubljana – Dobrunje. Stroške vračila blaga plača potrošnik.
V kolikor kupec odstopa od naročila, se mu bo po prejemu blaga in pregledu, da je blago nepoškodovano in v nespremenjeni količini ter obliki, vrnilo vsa izvršena plačila. Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 15 dni po prejemu sporočila o odstopu ter vračilu blaga.
Potrošnik mora ob vračilu blaga priložiti račun za blago, osebne podatke ter transakcijski račun, kamor se bo kupnina vrnila.
Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo. Možnosti odstopa od pogodbe ni, če je potrošnik odprl paket z KIT nalepkami, jih poškodoval ali že uporabljal.
Odstop od pogodbe ni mogoč za blago:
- za blago, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
- za opravljano storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;
- Za KIT nalepke, ki jih je kupec že odprl in uporabljal
Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Uporabniku se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne uporabniku.
V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.
Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).
Še več informacij si oglejte na strani Politika odstopa od pogodbe.
Stvarna napaka
Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita in je ni ustvaril kupec. Kupec mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in ponudniku omogočiti, da stvar pregleda.
ponudnik ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
Kupec, ki je pravilno obvestil ponudnika o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
- odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
- blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali
- vrne plačani znesek.
Kdaj je napaka stvarna? Kadar:
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
- artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
- je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
- artikel oz. KIT nalepka ne vsebuje prilagojenih sprememb, ki jih je zahteval in plačal kupec
Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu ter pisnimi dogovori izvršenimi preko e-pošte.
Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
Varnost
Ponudnik zagotavlja ustrezna tehnološka sredstva in varnostno-zaščitne sisteme, ki zagotavljajo ustrezno zaščito pred izgubo ali zlorabo osebnih podatkov.
Varovanje osebnih podatkov
MarKing se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.
Vsi podatki, pridobljeni prek spletnega kataloga www.marking.si/katalog, bodo uporabljeni izključno za potrebe izvedbe naročila in dostave ter pošiljanje ponudb, informativnih gradiv, računov in ostale dokumentacije. Uporabnikovi podatki ne bodo posredovani tretji osebi.
Vse podrobne informacije o obdelavi osebnih podatkov najdete
Uporabnik se mora zavedati, da je dolžan spletnemu trgovcu posredovati svoje osebne podatke v pravilni in resnični obliki, prav tako je dolžan spletnega trgovca obvestiti o spremembi svojih podatkov. Uporabnik s sprejetjem teh pogojev potrjuje, da so osebni podatki, ki jih je navedel, pravilni.
Vaše podatke potrebujemo za nemoten proces izvedbe naročila in morebitnih obvestilih o naročilu.
Za izvedbo nakupa v spletnem katalogu Marking potrebujemo naslednje podatke:
- Ime, Priimek
- Naziv podjetja (če kupujete kot podjetje oz. pravna oseba)
- Telefon
- Email naslov
- Naslov
- Poštna številka, Kraj
Sistem spletne strani in kataloga lahko samodejno zbira še nekatere druge podatke o strojni in programski opremi vašega računalnika. Kot npr. naslov IP, vrsta brskalnika, imena domen, čas dostopanja in naslovi spletnih strani, ki ste jih obiskali v naši spletni trgovini. Ponudnik te informacije uporablja izključno za izračun splošne statistike o uporabi spletnega kataloga MarKing ter za optimizacijo in analizo. Uporabnik se z uporabo spletne strani in kataloga MarKing s tem strinja.
Pritožbe in spori
Marking spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Marking se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.
V primeru težav se kupec s prodajalcem Marking lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 031 344 756 ali po elektronski pošti na info@marking.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@marking.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Marking se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Marking prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi M7 d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Marking, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!
Pogoji veljajo od 1.1.2019