7 skrivnosti popolne polepitve vozil
Kupili ste svoje gospodarsko vozilo za izvajanje svojih storitev. Sedaj pa bi želeli svoje podjetje oglaševati na vozilu. Kako se tega lotiti in kje pravzaprav začeti?
Preberite si spodnji članek, ki vam bo pri ključnih odločitvah glede polepitve vašega vozila, prišel zelo prav.
1. IZBERITE PRIMERENGA GRAFIČNEGA OBLIKOVALCA
Oblikovanje avtografike je popolnoma drugačen proces kot oblikovanje tiskovin ali logotipa. Zato ni vsak izkušen grafični oblikovalec tudi izkušen v oblikovanju avtografik. Vsako vozilo ima namreč svoje zakonitosti, utore in izbokline, oblike in krivine, navidezne linije in vse te parametre je potrebno upoštevati še predno se lotimo oblikovanja.
Dober oblikovalec ima tudi zakupljen dostop do načrtov vozil, ki pa niso vedno popolni. Čeprav so te načrti dober približek končnega vozila, pa še vedno niso popolnoma natančni in jih moramo znati prilagoditi potrebam priprave za tisk in tisku samemu.
2. OBLIKOVALCU SPOROČITE VSE POTREBNE PODATKE ZA IZDELAVO AVTOGRAFIKE
Pri oblikovanju avtografike moramo vedeti za kakšno vozilo delamo grafiko znamko in vrsto vozila, imeti moramo primeren načrt vozila, barvo vozila in fotografijo dejanskega vozila. To so tehnične lastnosti, ki so pomembne pri avtografiki. Poleg navedenega pa bo oblikovalec od vas potreboval tudi logotip v vektorski obliki, podatke kot so spletna stran, telefonska številka in slogan, kakovostne fotografije, vaše želje in morebiti tudi kakšno referenčno sliko želene polepitve.
3. Z OBLIKOVALCEM IMEJTE JASNO IN REDNO KOMUNIKACIJO
Dober oblikovalec vas bo pri izdelavi avtografike po meri vprašal kar nekaj ključnih vprašanj. Vedeti mora branžo v kateri delujete, kdo je vaša ciljna publika in kaj z avtografiko želite doseči; morda želite vozilo samo polepšati, morda želite biti na cesti vpadljivi in opazni, ali pa želite graditi samo prepoznavnost vašega podjetja. Pomembno je vedeti tudi kaj vas inspirira in kateri grafični elementi nikakor ne pridejo v poštev. Tu lahko opredelite tudi barve ali ikone, ki so za vas sprejemljive ali pa ne. Glede na navedeno, se lahko lotimo oblikovanja. Oblikovalec vam bo pripravil do 2 različna predloga, ki pa jih je nato možno še dodelati ali delno spremeniti. Zaradi navedenega pa boste tudi vi imeli kar nekaj dela z premišljevanjem o vaši polepitvi in končnemu izdelku. Pomembno je, da se z vozilom približate svojim potencialnim kupcem in da vas bodo tudi opazili in si vas zapomnili.
4. V NAPREJ SE ODLOČITE ZA IZVAJALCA SAME POLEPITVE
Ko stopite v kontakt z grafičnim oblikovalcem, je dobro vedeti katero podjetje bo polepilo vaše vozilo. Glede tega se lahko pogovorite tudi z grafičnim oblikovalcem, saj sami dostikrat poznajo primerne in kakovostne izvajalce polepitve in vam lahko zagotovijo tudi bolj ugodno ceno polepitve. Če pa izvajalca že imate izbranega, pa je smiselno da ga povežete z oblikovalcem, ki vam bo oblikoval avtografiko. Tako se bo oblikovalec že na začetku lahko posvetoval z izvajalcem in ustvaril primerno grafiko s katero ne bo dodatnega dela in izgube časa pri pripravi za tisk. Posledično vas bo takšna polepitev tudi manj stala.
Vsem navedenim napotkom pa se lahko tudi izognete, če boste izbrali hišo, ki bo za vas poskrbela od glave do pete. MarKing ekipa ima že več kot 15 let izkušenj na tem področju in ima vrhunsko ekipo oblikovalcev, ki so specializirani za oblikovanje avtografik in brandingu.