Intertour: Scania R 500
Nova Scania v prepoznavno grafiko
Pred dnevi so pri Intertourju prevzeli novo Scanio R500, tudi to vozilo so pri grafični hiši MarKing odeli v prepoznavno grafiko podjetja. Večina vozil njihovega avtoparka je sicer Mercedes Benz, zato je bila tokrat potrebna grafična prilagoditev na obstoječo vozilo, kar pa v tem primeru ni predstavljalo večjih preglavic.
Grafična prilagoditev
Ne malokrat se zgodi, da je v avtoparku več različnih znamk vozil, ki se razlikujejo po letih ter tudi serijah. Pripravljeno grafiko je potrebno ustrezno prilagoditi, v takih primerih se pripravijo t.i. premetanke, ki se pripravijo za vsako vozilo posebej. Končni rezultat pa je poenotena grafika na vseh vozilih ne glede na njihovo šasijo in namembnost.
Avtopark pomemben del celostne grafične podobe
Urejen avtopark je lahko zelo pomemben člen celostne grafične podobe podjetja, še posebej v transportni branži, kjer se se naredi veliko kilometrov in je avtopark še toliko bolj izpostavljen. MarKing ponuja več stilov polepitev, ki jih pregledajo skupaj z naročnikom pred samo polepitvijo. Avtografika velja za eno najcenejših oglaševanj.
Ne spreglejte tudi
Nova dvojčka Omahen Transporta
Ekipa MarKinga je pred dnevi pripravila in polepila nova dvojčka MAN-ov za Litijsko transportno podjetje Omahen Transport.
Novi Volvo Omahen Transporta
Pred dnevi smo se lotili polepitve novega Volva FH podjetja Omahen Transport. Design uporabljen na MANovih vozili smo ustrezno prilagodili na Volvovo obliko. Podjetje Omahen Transport je sicer poznan po unikatni modri barvi in floti MANovih vozil opremljenih s prepoznavno grafično podobo.
Zgodba o uspehu; Borut Finec Transport
Začetki podjetja segajo v leto 1994, tedaj je Borut Finec kupil svoj prvi tovornjak Mercedes 1213.