
Polepitev: Styling ali Branding?
MarKing je za vas ustvaril 8 oblikovalskih linij, ki se delijo na dve smeri; Branding in Styling. Pod branding uvrščamo Marking linijo, Scandinavian, Italian in Tuning linijo, pod Styling pa Factory, Airbrush linijo ter Replike. Prav posebna samostoječa linija je Service design, ki je namenjena specifični branži, kot naprimer intervencijska vozila ali asistenco na cesti.
Tokrat vam predstavljamo dve posebni izvedbi dveh različnih oblikovalskih linij MarKinga;
Factory linija in Marking linija.
Levo se s svojimi oblikami hvali »Mrki« tovornjak podjetja Sanijel Kučič s.p., ki je tipičen primer Factory linije styling smeri. Izhaja iz osnovnih oblikovalskih načel same znamke vozila. Poudarek pa je predvsem na logotipu oz. simboličnemu Griffinu, ki je osnovni element Scanijinih tovornjakov. To je bolj močan in zaznamovalen stil grafike, ki poudarja kroj vozila. Poigravamo se z dodanimi pestrimi grafičnimi elementi, ki še dodatno poudarijo specifikacije vozila in blagovno znamko Scania.
Na drugi strani pa se s tem stilom spogleduje Hubat transport, ki je tipičen primer branding smeri, ki spada pod MarKing oblikovalsko linijo. Poudarek je na logotipu in osnovnih barvah celostne podobe podjetja Hubat ter na izpostavitvi kroja vozila. Je bolj specifična smer oblikovanja, ki izhaja predvsem iz zgodbe in filozofije samega podjetja. S tovrstno grafiko smo želeli graditi na večji prepoznavnosti podjetja Hubat transport ter opaznosti.
Če vas več zanima o naših linijah in kaj vam lahko ponudimo, nas čimpreje pokličite. Prepričani smo, da se pri nas najde tudi nekaj za vas.
Besedilo: Tjaša Turk