a

Latest Posts:

Sorry, no posts matched your criteria.

Sledi nam:

Back To Top

Avtografika, več kot samo potujoča reklama

V poslovnem svetu ima zunanja podoba podjetja izjemno vlogo, morebiti celo večjo kot ji to pripisujemo. Del le-te sega tudi na področje takšnih in drugačnih službenih vozil, ti niso le prevozno sredstvo, so mnogo več. Ne le, da so lahko zelo dobra in definitivno najcenejša reklama, so odraz podjetja in njihovega dela. V mnogih podjetjih se tega zavedajo, še posebej v obrtniškem segmentu, kjer je finančni kolač namenjen marketingu in urejenemu voznemu parku praviloma manjši a zato bolj premišljeno porazdeljen.

Ni vsaka reklama, dobra reklama

V preteklosti smo lahko na vozilih videvali skromne kreative, te so se skozi leta korenito spremenile. Če je bilo nekdaj dovolj, da si na dostavnik alinejsko prepisal storitve in dejavnosti, ki jih počneš, danes temu ni več tako. Danes je avtografika postala veliko bolj kompleksna in zapletena, design je veliko bolj v ospredju kot nekoč. Materiali in proces pa so postali mnogo več kot le »ploter« v garaži, predvsem pa je prišlo v ospredje dejstvo, da ni vsaka reklama, dobra reklama.

Polepiti ali ne?

Na to vprašanje je težko dati pravilen odgovor, če si odgovorim kot prodajnik potem zagotovo, v kolikor pogledam vse skupaj z objektivnega stališča, da, a premišljeno, rajši nič kot slabo. Kot sem že omenil, za tem se mora skrivati več kot samo skupek napisov, mora biti zgodba. Bodisi obrtnik ali podjetnik lahko iz tega iztržita ogromno, več kot se zdi na prvi korak, grafika se mora soupadati z njihovimi načeli, dejanji, konec koncev osebnostjo. To je dobro vidno predvsem pri transportnih podjetjih, kjer imajo polepitve veliko vlogo. Tovorne kabine polepljene, predvsem pa je za njimi neko ozadje ne le reklama. Vse skupaj se začne odvijati že pri samem sprejemu, tu skušaš dobiti kar se da veliko informacij, na trenutke celo nekoliko bolj osebnih, kje se vidite podjetje čez 10, morda 15 let?, ste športnik?, s čim se ukvarjate? Vse to so vprašanja, ki na koncu vodijo do dobre kreative, ki bo (je) v ponos naročniku in izvajalcu.

Design je ključen za dobro polepitev

Polepitve se danes izvajajo na različne načine, tehnično gledano obstajajo številne opcije, pri podjetju MarKing denimo za dostavnikom najprej napravijo izris vozila šele potem grafiko, ki si prenese na obstoječe šablone, kar v praksi pomeni relativno malo uporabo rezila po laku vozila. To je velika prednost tako pri hitrosti, finančni plati kot tudi pri morebitni menjavi poškodovanih segmentov,saj se v tem zamenja le poškodovani del. A za dobro polepitev je potrebna tudi dobre design, tu je ključno da vas oblikovalec razume in na podlagi pridobljenih informacij pripravi kreativo. V slednjem podjetju ji premorejo kar nekaj, znajo dobro prisluhniti stranki, kar je ključnega pomena. Pripravijo unikaten design za vsako stranko posebej.

Business ali styling?

Morda se sliši zapleteno, pa ni. Zgoraj postavljeno vprašanje vas pravzaprav usmeri v kakšno polepitev želite, pri prvi se izpostavi storitev ali produkt, medtem ko se pri drugi izpostavi bolj linije vozila, manj pa samo podjetje. Kaj izbrati je na vas. Pomembno je predvsem, kje in kaj boste počeli z vozilom, saj veste na gala prireditev se pride v«black tie«, v popoldanski šoping pa lahko odidite tudi v trenirki. Podobno je tudi tukaj, glede na vaš poklic in storitev , ki jo izvajate se izbere najbolj optimalno rešitev.

Zaključek

Polepitev in kreativa ni nekaj kar se zgodi skozi noč, pomembno je premišljeno izbrati izvajalca, saj bo to vaša reklama, imidž in tudi prodajalec ob enem. Pri tem sta pomembna tehnična in designerska plat.

IZJAVA O ZASEBNOSTI

Naše spletno mesto uporablja piškotke. To so majhni podatkovni drobci, ki jih spletni strežnik ob obisku ponudi vašemu brskalniku. Ta jih običajno shrani na vaš računalnik oziroma mobilno napravo, ob poznejših obiskih pa se shranjeni piškotek iz brskalnika ponovno pošlje strežniku. Piškotki se uporabljajo za shranjevanje nastavitev, vodenje seje posameznega uporabnika, razlikovanje med uporabniki in za njihovo sledenje na spletišču (lahko tudi med večimi spletišči). Nadzor nad nalaganjem piškotkov, pregled njihovih lastnostni in njihovo brisanje so možni v nastavitvah vašega spletnega brskalnika ali z uporabo dodatnih vtičnikov v njem.

Piškotke razlikujemo glede na naslednje značilnosti:

1. začasni (in sejni) ali trajni piškotki,
2. lastni piškotki ali piškotki tretjih oseb.

Sejni piškotek je piškotek, ki se samodejno izbriše, ko brskalnik zaprete, medtem ko trajni piškotek ostane shranjen v brskalniku, dokler ne mine določeno obdobje (kar je lahko nekaj minut, dni ali več let).

Lastne piškotke postavi spletno mesto, ki ste ga obiskali, piškotke tretjih oseb pa postavi zunanja partnerska spletna storitev, ki je v spletno mesto vključena zaradi želene funkcionalnosti.

Katere piškotke uporabljamo na naši spletni strani?

Na spletnem mestu uporabljamo piškotke analitične storitve Google Analytics, ki so tako trajni in začasni (sejni piškotki), in pištotke vtičnika WordPress Statistics. Storitev uporabljamo za namen analiziranja prometa (štetje obiskovalcev, identifikacija brskalnikov in preživet čas uporabnika na strani, težave pri navigaciji itd.). Omogočajo nam, da ocenjujemo doseg in zanimivost naših prispevkov in odziv na občasne medijske akcije, ki jih izvajamo. Vse podatke uporabljamo interno in zgolj v namen izboljševanja našega spletnega mesta.

Kaj pa piškotki, ki so vezani na vtičnike družbenih omrežij?

Piškotki, ki so vezani na vtičnike družbenih omrežij nam omogočajo, da v vsebino svojega spletnega mesta integriramo njihove produkte – tako lahko obiskovalci delite vsebine s svojimi prijatelji oziroma drugimi povezanimi osebami (različni gumbi, kot so všeč mi je, deli vsebino, priporoči …). Vtičniki uporabljajo piškotke, da lahko družbena omrežja identificirajo svoje člane, ko ti pridejo na spletno mesto z vtičnikom. Če ob obisku našega spletnega mesta niste prijavljeni v posamezno družbeno omrežje (ali niste njegov član), pa je potrebno soglasje za nalaganje piškotkov s strani vtičnikov.

Druge povezave

Na spletnem mestu lahko najdete povezave do drugih spletišč, ki niso pod našim upravljanjem. Za spoštovanje zasebnosti oziroma za vsebino teh spletišč ne odgovarjamo, obiskovalcem preprosto le nudimo povezave, prek katerih lahko pridejo do uporabnih informacij s področja informacijske varnosti.