Avtografika; naraščajoči trend, a tudi pomemben del varnosti
Avtografika postaja naraščajoči trend v obrtniški in prevozniški panogi. Razlogi zato se skrivajo v večih dejavnikih. Potujoči marketing je izjemno uspešno marketinško orodje, velik del razlogov pa tiči tudi v končnem videzu podjetja. Slednja je s primerno in zanimivo polepitvijo lahko pomemben člen celostne podobe podjetja.
“Trendi polepitev tudi na interventnih vozilih”
Poleg gospodarskih panog se avtografika celovito razvija tudi na interventnih vozilih. V preteklosti nismo videli veliko grafičnih elementov na vozilih, sedaj je teh mnogo več, več pa je tudi poudarka na področju lastne varnosti. Vidnost njihovih vozil pri intervencijah je ključna, pri MarKingu ob tovrstnih polepitvah uporabljamo najkakovostnejše odsevne materiale priznanih proizvajalcev. Interventne skupine delujejo v spremenljivih razmerah in pri tem potrebujejo največjo možno mero vidnosti. V svetu folij ni veliko proizvajalcev, ki zadovoljujejo najzahtevnejše varnostne standarde.
“Vidnost je ključna”
Proizvajalci folij so v zadnjih letih na področju materialov za interventna vozila naredili velik napredek in postavili standarde številnim poklicnim in prostovoljnim gasilskim društvom. Njihove odsevne folije uporabljajo tako rekoč po celem svetu, pri nas jih uporablja policija, reševalci in gasilci, pa tudi cestna podjetja pri izdelavi opozorilnih in drugih označevalnih tabel. Denimo, veliko naših naročnikov ima zelo zahtevne normative, kjer je ključno, da folija na vozilu odseva pod vsakim kotom, kar pa je mogoče doseči le z najboljšimi materiali, ki jih ponujajo svetovni proizvajalci.
“Srčnost se pozna tudi pri društvenih vozilih”
Poleg kakovostnih materialov, pri interventnih vozilih zaznavamo tudi vse več oblikovalskega pomena, še posebej pri društvih, ki želijo izstopati vsako s svojim stilom. Že dolgo ni skrivnost, da je Slovenija na področju prostovoljnih gasilskih društev v samem svetovnem vrhu. To srčno zavedanje, ki ga imamo Slovenci do pomoči sočloveku je videti tudi na vozilih društev, ki so ne glede na starost vselej lično urejena in lepo grafično opremljena. Vozilo je ponos društva ter tudi okraja v katerem deluje.
Nenazadnje tudi pri sanitetnih prevozih vlada načelo konkurence in tega se zavedajo tudi naročniki. Ni dovolj, da je polepljeno le po črki zakona, potrebna je tudi estetika, ki vozilu najsi bo interventno ali ne, da končno podobo, ki je dandanes še kako pomembna.
Ne spreglejte tudi
Scania R450 : Rdeče modra športna kombinacija
Scania R 450 tokrat v športno kombinacijo designa. Boki so odeti v rdeče-modro linijo, ki se nadaljuje tudi po…
Mali posebnež
Twingo ima v Sloveniji pomembno zgodovino, nenezadnje letos teče 10 letnica proizvodnje tega vozila v Revozu.
Polepitev za milijon kilometrov
V zadnji številki revije Volkswagen smo lahko spoznali slovenskega VW Transporterja s preko milijon prevoženimi kilometri. Lastnik Aleš Bužga je z njim prevozil veliko poti do dirkališč po vsej Evropi. Kot poznan slovenski dirkač se je z njim udeležil veliko dirk in treningov, Transporter je postal zvesti spremljevalec njegove dirkaške kariere. Poleg velika števila kilometrov, pa je na njem še nekaj posebnega.