Dostavnik s stilom
Dostavnik? Da, gre za predelavo potniške različice Customa. Četudi na prvi pogled deluje kot potniški, Custom Turneo to ni povsem. Zadnja stranska vrsta je odeta v pločevino, zadnjo vrsto sedežev pa je zamenjal tovorni prostor. Pri podjetju Marking pa so poskrbeli, da se s takšnim dostavnikom zlahka zapeljete na romantično večerjo ali celo poroko, med delavnikom pa bo vaš najbolj opazni član podjetja.
Ford je s serijo Custom na področju gospodarskih vozil napravil izjemen premik. Že podatek, da je bilo v prvem četrtletju letošnjega leta na področju lahkih gospodarskih vozil prodanih največ le teh, pove veliko. Dejstvo, da je občutek za volanom izjemen, pravzaprav ti ne daje vedeti, da voziš skoraj 5,5m dolgo vozilo. Cela kupica opreme, električno gretje vetrobranskega stekla, start-stop sistem, tempomat ter 170 konjskih moči pod motornim pokrovom naredi testnega Customa resnično prestižnega, vse prej kot dostavnika, čigar je njegovo prvotno poslanstvo.
Vrnimo se k mojemu začetnemu zapisu. Ford, ki smo si ga sposodili pri podjetju Finec Transport, se poleg zgoraj naštetega razlikuje tudi po zunanjosti. Zadnja vrsta je predelana v tovorni del, zadnji stranski stekli pa je zamenjala pločevina, ki so jo odeli v imitacijo stekla in s tem ohranili videz potniškega vozila. Zunanjost je polepljena v kombinaciji matirane grafitne ter svetlo modre barve, ki je tudi zaščitni znak podjetja Finec Transport. Grafični elementi, ki sledijo linijam vozila naredijo ta dostavnik nekaj posebnega. Velik napis Finec pa izpade presenetljivo elegantno glede na njegovo velikost. Poslikava, ki ne pusti ravnodušnega še tako zagretega skeptika.
Kampanja
Pri Ford Slovenija so letos pripravili prav posebno kampanjo. V partnerstvu s podjetjem Marking podarijo vsakemu kupcu novega Customa tudi brezplačno poslikavo vozila, ki zajema tudi izdelavo grafične podobe, ki je pri podjetniškem segmentu še kako pomembna. Dokaz za to je je tudi Finec Transport, ki svojo floto tovornih in dostavnih vozil vselej primerno polepi, kar daje podjetju dodano vrednost, ličnost in urejenost. Ford kljub svojemu dobremu prodajnemu začetku ne spi, to se je dobro videlo tudi na nedavnem sejmu v Ljubljani in Celju, kjer intenzivno promovirajo svojo floto gospodarskih vozil in tako je tudi prav. Gospodarska rast je dobra s tem pa tudi kupna moč. Segment lahkih gospodarskih vozil cveti, konkurenca je velika, vsak pa si želi čim večji kos pogače. Nič drugače ni v obrtniškem svetu, vsak želi izstopati po svoje, bodisi z poslikavo, bodisi kako drugače. Na koncu je kakovostna storitev tista, ki prinese največ, dobra poslikava pa je le pika na i.
besedilo: Tomaž Ficko