Avtografika; naraščajoči trend, a tudi pomemben del varnosti
Avtografika postaja naraščajoči trend v obrtniški in prevozniški panogi. Razlogi zato se skrivajo v večih dejavnikih. Potujoči marketing je izjemno uspešno marketinško orodje, velik del razlogov pa tiči tudi v končnem videzu podjetja. Slednja je s primerno in zanimivo polepitvijo lahko pomemben člen celostne podobe podjetja.
“Trendi polepitev tudi na interventnih vozilih”
Poleg gospodarskih panog se avtografika celovito razvija tudi na interventnih vozilih. V preteklosti nismo videli veliko grafičnih elementov na vozilih, sedaj je teh mnogo več, več pa je tudi poudarka na področju lastne varnosti. Vidnost njihovih vozil pri intervencijah je ključna, pri MarKingu ob tovrstnih polepitvah uporabljamo najkakovostnejše odsevne materiale priznanih proizvajalcev. Interventne skupine delujejo v spremenljivih razmerah in pri tem potrebujejo največjo možno mero vidnosti. V svetu folij ni veliko proizvajalcev, ki zadovoljujejo najzahtevnejše varnostne standarde.
“Vidnost je ključna”
Proizvajalci folij so v zadnjih letih na področju materialov za interventna vozila naredili velik napredek in postavili standarde številnim poklicnim in prostovoljnim gasilskim društvom. Njihove odsevne folije uporabljajo tako rekoč po celem svetu, pri nas jih uporablja policija, reševalci in gasilci, pa tudi cestna podjetja pri izdelavi opozorilnih in drugih označevalnih tabel. Denimo, veliko naših naročnikov ima zelo zahtevne normative, kjer je ključno, da folija na vozilu odseva pod vsakim kotom, kar pa je mogoče doseči le z najboljšimi materiali, ki jih ponujajo svetovni proizvajalci.
“Srčnost se pozna tudi pri društvenih vozilih”
Poleg kakovostnih materialov, pri interventnih vozilih zaznavamo tudi vse več oblikovalskega pomena, še posebej pri društvih, ki želijo izstopati vsako s svojim stilom. Že dolgo ni skrivnost, da je Slovenija na področju prostovoljnih gasilskih društev v samem svetovnem vrhu. To srčno zavedanje, ki ga imamo Slovenci do pomoči sočloveku je videti tudi na vozilih društev, ki so ne glede na starost vselej lično urejena in lepo grafično opremljena. Vozilo je ponos društva ter tudi okraja v katerem deluje.
Nenazadnje tudi pri sanitetnih prevozih vlada načelo konkurence in tega se zavedajo tudi naročniki. Ni dovolj, da je polepljeno le po črki zakona, potrebna je tudi estetika, ki vozilu najsi bo interventno ali ne, da končno podobo, ki je dandanes še kako pomembna.

Ne spreglejte tudi
Pirc v metalik izvedbi
Scania podjetja Pirc v metalik izvedbi. Nova serija 3M folij IJ 180-mc s katerimi lahko sedaj pripravljamo še bolj prestižne in…
Nebeška modrina po gozdnih poteh
Klasična bela barva vlačilcev in ostalih najtežjih predstavnikov v cestnem prometu kot kaže počasi postaja zgodovina. V ospredje prihajajo druge barvne kombinacije, do sedaj manj popularne barve, ki nadomeščajo že mnogokrat videno. Estetika in svojevrstna prepoznavnost, pa postaja vse bolj pomemben dejavnik tudi pri pridobivanju posla. Zavedanje, da je urejeno in primerno grafično polepljeno vozilo lahko odločilna prednost, pa čedalje večja.
Novi Volvo Omahen Transporta
Pred dnevi smo se lotili polepitve novega Volva FH podjetja Omahen Transport. Design uporabljen na MANovih vozili smo ustrezno prilagodili na Volvovo obliko. Podjetje Omahen Transport je sicer poznan po unikatni modri barvi in floti MANovih vozil opremljenih s prepoznavno grafično podobo.