Avtografika, več kot samo potujoča reklama

  • Tomaž Ficko
  • 23. januarja, 2018

V poslovnem ima zunanja podoba podjetja izjemno vlogo, morebiti celo večjo kot ji pripisujemo. Del le-te sega tudi na področje takšnih in drugačnih službenih vozil, ti niso le prevozno sredstvo, so mnogo več. Ne le, da so lahko zelo dobra in definitivno najcenejša reklama, so odraz podjetja in njihovega dela. V mnogih podjetjih se tega zavedajo, še posebej v obrtniškem segmentu, kjer je finančni kolač namenjen marketingu in urejenemu voznemu parku praviloma manjši a zato bolj premišljeno porazdeljen.

V poslovnem ima zunanja podoba podjetja izjemno vlogo, morebiti celo večjo kot ji pripisujemo. Del le-te sega tudi na področje takšnih in drugačnih službenih vozil, ti niso le prevozno sredstvo, so mnogo več. Ne le, da so lahko zelo dobra in definitivno najcenejša reklama, so odraz podjetja in njihovega dela. V mnogih podjetjih se tega zavedajo, še posebej v obrtniškem segmentu, kjer je finančni kolač namenjen marketingu in urejenemu voznemu parku praviloma manjši a zato bolj premišljeno porazdeljen.

Ni vsaka reklama, dobra reklama

V preteklosti smo lahko na vozilih videvali skromne kreative, te so se skozi leta korenito spremenile. Če je bilo nekdaj dovolj, da si na dostavnik alinejsko prepisal storitve in dejavnosti, ki jih počneš, danes temu ni več tako. Danes je avtografika postala veliko bolj kompleksna in zapletena, design je veliko bolj v ospredju kot nekoč. Materiali in proces pa so postali mnogo več kot le »ploter« v garaži, predvsem pa je prišlo v ospredje dejstvo, da ni vsaka reklama, dobra reklama.

Polepiti ali ne?

Na to vprašanje je težko dati pravilen odgovor, če si odgovorim kot prodajnik potem zagotovo, v kolikor pogledam vse skupaj z objektivnega stališča, da, a premišljeno, rajši nič kot slabo. Kot sem že omenil, za tem se mora skrivati več kot samo skupek napisov, mora biti zgodba. Bodisi obrtnik ali podjetnik lahko iz tega iztržita ogromno, več kot se zdi na prvi korak, grafika se mora soupadati z njihovimi načeli, dejanji, konec koncev osebnostjo. To je dobro vidno predvsem pri transportnih podjetjih, kjer imajo polepitve veliko vlogo. Tovorne kabine polepljene, predvsem pa je za njimi neko ozadje ne le reklama. Vse skupaj se začne odvijati že pri samem sprejemu, tu skušaš dobiti kar se da veliko informacij, na trenutke celo nekoliko bolj osebnih, kje se vidite podjetje čez 10, morda 15 let?, ste športnik?, s čim se ukvarjate? Vse to so vprašanja, ki na koncu vodijo do dobre kreative, ki bo (je) v ponos naročniku in izvajalcu.

Design je ključen za dobro polepitev

Polepitve se danes izvajajo na različne načine, tehnično gledano obstajajo številne opcije, pri podjetju MarKing denimo za dostavnikom najprej napravijo izris vozila šele potem grafiko, ki si prenese na obstoječe šablone, kar v praksi pomeni relativno malo uporabo rezila po laku vozila. To je velika prednost tako pri hitrosti, finančni plati kot tudi pri morebitni menjavi poškodovanih segmentov,saj se v tem zamenja le poškodovani del. A za dobro polepitev je potrebna tudi dobre design, tu je ključno da vas oblikovalec razume in na podlagi pridobljenih informacij pripravi kreativo. V slednjem podjetju ji premorejo kar nekaj, znajo dobro prisluhniti stranki, kar je ključnega pomena. Pripravijo unikaten design za vsako stranko posebej.

Business ali styling?

Morda se sliši zapleteno, pa ni. Zgoraj postavljeno vprašanje vas pravzaprav usmeri v kakšno polepitev želite, pri prvi se izpostavi storitev ali produkt, medtem ko se pri drugi izpostavi bolj linije vozila, manj pa samo podjetje. Kaj izbrati je na vas. Pomembno je predvsem, kje in kaj boste počeli z vozilom, saj veste na gala prireditev se pride v«black tie«, v popoldanski šoping pa lahko odidite tudi v trenirki. Podobno je tudi tukaj, glede na vaš poklic in storitev , ki jo izvajate se izbere najbolj optimalno rešitev.

Zaključek

Polepitev in kreativa ni nekaj kar se zgodi skozi noč, pomembno je premišljeno izbrati izvajalca, saj bo to vaša reklama, imidž in tudi prodajalec ob enem. Pri tem sta pomembna tehnična in designerska plat.

Ne spreglejte tudi

Novi Volvo Omahen Transporta

Pred dnevi smo se lotili polepitve novega Volva FH podjetja Omahen Transport. Design uporabljen na MANovih vozili smo ustrezno prilagodili na Volvovo obliko. Podjetje Omahen Transport je sicer poznan po unikatni modri barvi in floti MANovih vozil opremljenih s prepoznavno grafično podobo.  

beri več

Ford transit in Rok Bagoroš

Naš najboljši stunt rider Rok Bagoroš se bo odslej prevažal v novem Ford transitu, ki je opremljen s posebej zanj pripravljeno grafiko. Design so pripravili pri podjetju Zajcmaster, izvedbo polepitve pa v grafični hiši MarKing.

beri več

Na krilih novega designa

Podjetje R Transport je prevzelo novega Volva FH 500.  Novo vozilo bo krasila tudi podoba pripravljena v podjetju MarKing. Črna krila, ki se v kombinciji črke R, ki se elegantno razprostirajo skozi bočne linije Volva. 

beri več
Spremljajte naše delo, posebne ponudbe ter novice.

Pridobi ponudbo

Želite najcenejše oglaševanje? Pošljite nam sporočilo.




    Polja označena z (*) so obvezna.

    Postani partner

    Želite postati naš partner? Ste pripravljeni na nove izzive in sodelovanje v urejenem timu, ki se ukvarja z oblikovanjem in polepitvijo vozil. Sedaj imate edinstveno priložnost sodelovanja z nami. Za vaše stranke vam ponujamo oblikovalske rešitve in pripravo šablonskih nalepk za enostavno polepitev.

    Oddaj prijavo

    Izpolnite spodnji obrazec in kontaktirali vas bomo v najkrajšem možnem času