a

Latest Posts:

Sorry, no posts matched your criteria.

Follow Us:

Back To Top

Scania S500 : Črna eleganca

Scania S500 : Črna eleganca

Tokratna manj pogosta črna metalik barva je bila osnovna barva nove Scanie S500.  Ta neobičajna barvna kombinacija za tovorna vozila je bila dodaten izziv za oblikovalsko ekipo MarKinga.  Nova Scania S500 je pridobila grafično podobo, ki je še posebej izpostavila elegantno črno osnovo in prepoznavne skandinavske linije tovornjaka.

Rdeče-siva barvna kombinacija

Tokratna kreativa v rdeči in sivi barvi je tipičen predstavnik hišnih idejnih rešitev.  Ravne in elegantne linije poudarjajo izjemen skelet Scanie, barvna kombinacija ne želi izstopati preveč, temveč  je osnovna barva tista, ki želi prevzeti primat. V globoki črnini se diskretno kažejo rdečo-sive črte, pripravljene na metalnih folijah priznanega proizvajalca 3M.  Design je stilski, kar pomeni, da v ospredju ni identiteta podjetja, v tem primeru se skuša poudariti samo vozilo v kombinaciji z lastno osnovno barvo, tu je to še bolj izrazito.  Napis Nanut, ki označuje ime podjetja se diskretno preliva v linijskem izrisu.

Brez Griffina ne gre

Griffin, mitološko bitje, ki ga časti in prepozna sleherni poznavalec in ljubitelj Scanie, ta je postal ne le prepoznavni znak skandinavskega proizvajalca tovornih vozil, temeč mnogo več.  Telo, rep in noge leva ter glava in krila orla, kombinacija mogočnega legendarnega bitja, ki v številnih pogledih povzema lastnosti te znamke. Griffin je pri svojih oboževalcih dobil ne malo novih ali zgolj bolj ali manj dodelanih verzij lastne podobe. Griffin je preprosto nekaj, kar ne sme manjkati na vozilu Scanie, tudi še v tako zapletenih in ozkoglednih celostnih podobah transportnih podjetij, seveda tistih, ki se poslužujejo tej znamki. Slednji ni manjkal tudi na kreativi Nanuta, ta se je bohotil na metalno rdečem ozadju in se z rastrsko tehniko tiskanja skril v globino črnine. Design, ki zagotovo ljubiteljev Scanie ne bo pustil ravnodušne.

Kakovost materialov

Še tako dodelan design, postane ničen ob uporabi slabših materialov za končno izvedbo polepitve. Slednja je seveda ob kreativi ključna za dober končni izdelek. Tega se v MarKing hiši dobro zavedajo in kakovosti  ter izvedbe ne prepuščajo naključju. Uporaba CAST folij je postala že povsem standardiziran postopek v pripravi. Tovrstne folije omogočajo dolgotrajno uporabo, odporne tudi na najzahtevnejše razmere, ki jih v transportni panogi ni malo. Črna barva je poznana po večjem prevzemu sončne energije, zato so tu ključni kakovostni materiali, ki morajo vzdržati še tako velike UV in toplotne spremembe.

Celovita podpora

Ekipa MarKinga šteje že preko 20 zaposlenih, ti delujejo kot dobro uigrano moštvo, ki lahko še tako velikemu transportnemu podjetju nudijo kakovostno in hitro post tehnično podporo ob morebitnih ponatisih, poškodbah ali predelavah. Štiri članska oblikovalska ekipa skrbi da so kreative vedno na najvišjem možnem nivoju in po željah naročnika. Nič drugače ni tudi v vseh ostalih oddelkih, ter polepitveni ekipi, ki poskrbi za hitro realizacijo, tako doma kot tudi na terenu. Pri svojem delu uporabljajo najsodobnejša orodja ter preparate, s katerimi lahko zagotavljajo najvišje standarde.

Garancija

Garancija je zelo pomemben vidik v grafični dejavnosti, še posebej v primeru večjih projektov in naročil. Grafična dejavnost velja na žalost še vedno za “garažarsko” obrt, temu primerne pa so v številnih podjetjih tudi nudene garancije. MarKing tesno sodeluje z  proizvajalcem 3M  folij, ki mu tudi nudi celovito tehnično podporo in garancijo.  Samo dobra kooperacija lahko nudi celostno kakovostno ponudbo tako izvajalcu kot tudi naročniku.

 

 

 

Post a Comment