Intertour: Scania R 500
Nova Scania v prepoznavno grafiko
Pred dnevi so pri Intertourju prevzeli novo Scanio R500, tudi to vozilo so pri grafični hiši MarKing odeli v prepoznavno grafiko podjetja. Večina vozil njihovega avtoparka je sicer Mercedes Benz, zato je bila tokrat potrebna grafična prilagoditev na obstoječo vozilo, kar pa v tem primeru ni predstavljalo večjih preglavic.
Grafična prilagoditev
Ne malokrat se zgodi, da je v avtoparku več različnih znamk vozil, ki se razlikujejo po letih ter tudi serijah. Pripravljeno grafiko je potrebno ustrezno prilagoditi, v takih primerih se pripravijo t.i. premetanke, ki se pripravijo za vsako vozilo posebej. Končni rezultat pa je poenotena grafika na vseh vozilih ne glede na njihovo šasijo in namembnost.
Avtopark pomemben del celostne grafične podobe
Urejen avtopark je lahko zelo pomemben člen celostne grafične podobe podjetja, še posebej v transportni branži, kjer se se naredi veliko kilometrov in je avtopark še toliko bolj izpostavljen. MarKing ponuja več stilov polepitev, ki jih pregledajo skupaj z naročnikom pred samo polepitvijo. Avtografika velja za eno najcenejših oglaševanj.
Ne spreglejte tudi
Krone, Schwarzmuller ali Schmitz ?
Naj si bo Krone, Schwarzmuller ali Schmitz, za vse velja eno. So del celotne tovorne kompozicije in še tako lepa kabina ne more “nadoknaditi” slabo vzdrževane prikolice, zato je še kako pomembno, da del načrtovanega proračuna namenimo tudi prikolici.
Vroča jubilejna grafika za ledene prevoze
Grafična zasnova na tovornih vozilih sestoji iz različnih kreativnih rešitev. V primeru Pišek & HDS Logistic je ekipa pripravila povezljivo grafiko, ki brez kančka dvoma naredi transportno podjetje ne le prepoznavno, vendar tudi atraktivno. Seveda pa vselej ni več bolje in manj slabše, potrebno je premisliti, kaj natanko želimo sporočiti.
Ford Ka+ Domnu Prevcu
Najmlajši član slovenske smučarske skakalne karavane Domen Prevc se bo odslej prevažal v novi generaciji Ford KA +.