Krone, Schwarzmuller ali Schmitz ?
Naj si bo Krone, Schwarzmuller ali Schmitz, za vse velja eno. So del celotne tovorne kompozicije in še tako lepa kabina ne more “nadoknaditi” slabo vzdrževane prikolice, zato je še kako pomembno, da del načrtovanega proračuna namenimo tudi prikolici. Tega se dobro zavedajo tudi največja podjetja, ki prikolicam namenijo celo več pozornosti kot vlačilcem.
Prikolice pogosto zapostavljene
Trend pri nadgradnjah vlačilcev narašča, različni ponudniki prodajajo številne bolj ali manj uporabne dodatke s katerim lahko opremite vaš kamion. Kaj pa priklopniki? Ta del tovorne kompozicije je vse prepogosto zapostavljen, celo do mere, ko je pod vprašanjem tehnična izpravnost, a pozitivne spremembe je zaznati tudi na tem področju. V številnih primerih je lastništvo vlačilca in priklopnika različno, zatorej to zagotovo ne velja za vse in je od primera do primera različno.
Potujoča reklama
Priklopnike, še posebej hladilne lahko zelo dobro izkoristimo kot potujočo reklamo ali pa so le del poslikave kabine. Velika površina nam daje možnost dobre kreacije, ki lahko s primernim načinom “brendiranja ” napravijo zelo velik oglaševalski učinek. Tega se zelo dobro zavedajo pri Hofer in Rastoder podjetju. Slednji so za prikolice njihovih prevoznikov pripravili več reklamnih kreativ, ki so jih pripravili pri grafični hiši MarKing. Tudi pri trgovski verigi Hofer so se odločili za zamenjavo grafične podobe na njihovih prikolicah, ki bo postopoma zamenjala celotni vozni park.
Obstojnost je ključna, uporabljate najboljše materiale
Pri polepitvah prikolic je še posebej pomembna obstojnost, ker se priklopniki v večini primerov kupujejo za daljši čas. Ravne površine so nemalokrat past za številna grafična podjetja, ki se zavoljo tega odločijo za uporabo manj obstojnih in cenejših materialov, ki pa hitro pokažejo svoje slabosti. V kolikor želimo doseči daljšo obstojnost torej 8, 9 in več let je nujna uporaba tako imenovanih cast materialov, ki lahko zagotavljajo tako dolge dobe, seveda ob upoštevanju standardov in pravil pri lepljenju. Priklopniki veljajo za dražjo polepitev, zato je smiselno prepustiti izvedbo strokovnjakom in podjetjem, ki na svoje storitve in materiale nudijo daljšo garancijo.
Vzdrževanje
Pri polepljenih prikolicah je potrebno nekoliko več inicative pri vzdrževanju, saj je slednja bolj občutljiva na zunanje vplive. Previdnost je potrebna pri uporabi visokotlačnih čistilcev, ki lahko ob prekratki razdalji poškodujejo folijo. Avtomatske pralnice načeloma ne predstavljajo večjih težav, previdnost je potrebna pri uporabi agresivnih čistilnih sredstev. Velja se ravnati po navodilih in garancijskih pogojih, ki jih izda izvajalec storitve.
#IzstopajteZnami
Ne spreglejte tudi
Bicolor Aventador, tu se povišanemu utripu ni mogoče izogniti
Lamborghini Avantedor, avtomobil, ki zna izstopati. Njegova pojava je vselej atrakcija, neusmiljeni pogledi mimojedočih, naj si bo staro ali mlado so del njegovega vsakdanjika. V kolikor pa je še odet v dvojno barvo, pa postane resen faktor tveganja za nastanek povišanega utripa.
Nova podoba podjetja Gozd Ljubljana
Podjetje Gozd Ljubljana je v prenovi voznega parka. Pri podjetju MarKing so jim pripravili novo grafično podobo in izvedli polepitev kamijona.
Grafika leta pripada Kojzek Transportu!
Minuli vikend se je pod vodstvom Revije Transport & Logistika odvijal Transport Show v Ljubljanskem logističnem centru v BTC-ju. Dvodnevni dogodek je bil prava paša za oči za vse ljubitelje transporta in z njim povezane reči. Premierno je na Showu razstavljala tudi ekipa Markinga, ki je na ogled postavila deset najlepših polepitev, po izbor internetnega glasovanja.