Mazej z novo podobo
Nova generacija Scanie R je novo vozilo v avtoparku podjetja Žagarstvo in prevoz lesa Mazej. Ti se ukvarjajo s prevozom in posekom lesnih produktov. V svoji floti imajo največ vozil proizvajalca Scania, nekaj pa je tudi vozil drugega skandinavskega predstavnika Volva.
Nova generacija folij 3M
Ameriško podjetje 3M je v lanskem letu pripravilo številne novosti iz sveta digitalnega tiska in grafike. Predstavljene so bile številne nove folije in zaščitne laminacije. Pri tokratni polepitvi Scanie smo uporabili novo generacijo folije IJ180mc-120, ki omogoča digitalni tisk metalnih barv. Njen končni efekt pa so dodatni kristali, ki naredijo obstoječi design še nekoliko bolj poseben. Serija Ij 180 je nadgradnja serije 170, ki ponuja še boljše lastnosti in obstojnost polepitve.
Šablonska polepitev
Šablonska polepitev je ključna pri celotnem procesu. Za vsako tovorno vozilo se pripravijo šablone, ki omogočajo kasnejše enostavnejše polepitve. Prednost tovrstne tehnike ni zgolj v lažji montaži, temveč tudi v daljši obstojnosti in manj porezavami po samem vozilu.
Brez olfa noža
Današnje grafike si brez rezil za porezave skoraj ne gre predstavljati, žal pa posledično tudi poškodb, ki pri tem nastajajo. V podjetju MarKing pa si želimo z unikatnimi šablonskimi razrezi temeljito zmanjšati porezave po vozili in s tem tudi zmanjšati možnost poškodb po vozilu.
Menjava zgolj poškodovanega dela
Šablonska polepitev oz. X-CUT kot smo ga poimenovali omogoča zamenjavo zgolj poškodovanega sektorja na vozilu. Pri tem ni potrebno menjave ostalih nalepk. Ključno pri tem pa je, da se menjave takorekoč ne opazi v kolikor ni prevelike časovne razlike med zamenjano in preostalo grafiko.
Ne spreglejte tudi
Vroča jubilejna grafika za ledene prevoze
Grafična zasnova na tovornih vozilih sestoji iz različnih kreativnih rešitev. V primeru Pišek & HDS Logistic je ekipa pripravila povezljivo grafiko, ki brez kančka dvoma naredi transportno podjetje ne le prepoznavno, vendar tudi atraktivno. Seveda pa vselej ni več bolje in manj slabše, potrebno je premisliti, kaj natanko želimo sporočiti.
Poslovna darila: Izročite kakovosten koledar
December velja za mesec obdarovanj, v dar dobimo in izročimo mnogo takšnih ali drugačnih poslovnih daril. Če veljate za enega tistih, ki bi si želeli izstopati s svojim poslovnim darilom je še kako pomembno, da je vaš poslovni material očem zanimiv in nenazadnje tudi kakovostno izdelan. Mi smo se tokrat osredotočili na koledarje, ti so v teh mesecih zagotovo najbolj priljubljeno poslovna darila, ki pa so vse prevečkrat pripravljena ceneno in ponavadi nikoli ne dočakajo mesta na steni ali polici.
Avtografika; naraščajoči trend, a tudi pomemben del varnosti
vtografika postaja naraščajoči trend v obrtniški in prevozniški panogi. Razlogi zato se skrivajo v večih dejavnikih. Potujoči marketing je izjemno marketinško uspešno orodje, velik del razlogov pa tiči tudi v celostni podobi podjetja. Slednja je s primerno in zanimivo polepitvijo lahko pomemben člen celostne podobe podjetja.