Polepitev: Styling ali Branding?
MarKing je za vas ustvaril 8 oblikovalskih linij, ki se delijo na dve smeri; Branding in Styling. Pod branding uvrščamo Marking linijo, Scandinavian, Italian in Tuning linijo, pod Styling pa Factory, Airbrush linijo ter Replike. Prav posebna samostoječa linija je Service design, ki je namenjena specifični branži, kot naprimer intervencijska vozila ali asistenco na cesti.
Tokrat vam predstavljamo dve posebni izvedbi dveh različnih oblikovalskih linij MarKinga;
Factory linija in Marking linija.
Levo se s svojimi oblikami hvali »Mrki« tovornjak podjetja Sanijel Kučič s.p., ki je tipičen primer Factory linije styling smeri. Izhaja iz osnovnih oblikovalskih načel same znamke vozila. Poudarek pa je predvsem na logotipu oz. simboličnemu Griffinu, ki je osnovni element Scanijinih tovornjakov. To je bolj močan in zaznamovalen stil grafike, ki poudarja kroj vozila. Poigravamo se z dodanimi pestrimi grafičnimi elementi, ki še dodatno poudarijo specifikacije vozila in blagovno znamko Scania.
Na drugi strani pa se s tem stilom spogleduje Hubat transport, ki je tipičen primer branding smeri, ki spada pod MarKing oblikovalsko linijo. Poudarek je na logotipu in osnovnih barvah celostne podobe podjetja Hubat ter na izpostavitvi kroja vozila. Je bolj specifična smer oblikovanja, ki izhaja predvsem iz zgodbe in filozofije samega podjetja. S tovrstno grafiko smo želeli graditi na večji prepoznavnosti podjetja Hubat transport ter opaznosti.
Če vas več zanima o naših linijah in kaj vam lahko ponudimo, nas čimpreje pokličite. Prepričani smo, da se pri nas najde tudi nekaj za vas.
Besedilo: Tjaša Turk
Ne spreglejte tudi
Utrinki iz Ajdovščine
Srečanje prevozniških družin in prevozniških podjetij se je odvijalo na Primorskem, na domačem dvorišču ajdovskega podjetja Slo-Car.
Mazej z novo podobo
Nova generacija Scanie R je novo vozilo v avtoparku podjetja Žagarstvo in prevoz lesa Mazej. Ti se ukvarjajo s prevozom in posekom lesnih produktov. V svoji floti imajo največ vozil proizvajalca Scania, nekaj pa je tudi vozil drugega skandinavskega predstavnika Volva.
Kobal Transporti z novim logotipom
MarKing se je te dni soočal z velikim poslovnim izzivom. Za priznano podjetje Kobal Transporti so izrisali novo grafično podobo, ki bo krasila vozni park podjetja. Novi logotip bomo lahko skozi čas videli na preko 450 vozilih podjetja Kobal. Transportno podjetje, ki deluje že vse od leta 1995 je od časa ustanovitve pa do sedaj ustvarilo izjemno rast. Podjetje, ki je začelo z enim kamionom, sedaj ponuja preko 450 tovornih vozil.