a

Latest Posts:

Sorry, no posts matched your criteria.

Sledi nam:

Back To Top
Image Alt

Začetek jeseni v znamenju MAN-ov

V nekem trenutku je dvorišče izgledalo kot MAN-ovo skladišče
quote

September in oktober je minil v prevladi MAN-ovih vozil, kar pa zagotovo ni naključno, dobri prodajni rezultati Manovih tovornjakov v prvih 9 mesecev letošnjega leta kažejo na sam vrh prodajne lestvice tovornih vozil. To pa se nenazadnje pozna tudi v avtografični panogi, ki je neposredno odvisna od prodaje predvsem prvič registriranih vozil, saj je delež polepitev rabljenih vozil relativno majhen.

Prvi jesenski meseci so že kot po pravilu postali izjemno pestri, gospodarska klima je odlična in temu primerna pa je seveda tudi prodaja gospodarskih vozil. Pred kratkim smo zasledili na spletnem portalu www.revija-tranzit.si, da se je v prvih 9 mesecih letošnjega leta prodalo kar 1800 prvič registriranih vozil nad 6 ton od tega kar 1275 vozil v segmentu vlačilcev na 16 ton. Delež Mana znaša 20,8 odstotkov oz. 263 vozil. kar je dobrih 30 vozil več, kot so jih uspeli prodati pri Volvu. Ne daleč stran pa sta tudi Scania s 18,7% in Mercedes Benz s 14,3% tržnim deležem.
Izjemni rezultati so tudi v segmentu lahkih gospodarskih vozil, tudi tu trg kaže znake gospodarskega okrevanja in rasti. Delež le- tega kolača zaide tudi v grafično poslikavo vozil, ki ni le trend, vendar tudi pomemben delček mozaika, ki sestavlja celostno podobo podjetja, o tem bomo pisali več v prihajajočih blogih.

Man-ovo “skladišče”

Kot rečeno, MarKingova jesen je v znamenju MAN-ovih vozil, ki pa zagotovo ni naključna. Dobri prodajni rezultati MAN-ovih vozil v prvih 9 mesecev letošnjega leta kažejo na sam vrh lestvice. V septembru in oktobru smo pripravili številne kreative na številnih modelih, zelo različnih različnih panog. Izjemen porast se kaže v sekciji prevoza in sečnji lesnih produktov. Zadnji v vrsti sta bila kreativi podjetja Gozd Ljubljana in Dolinar Transport. Med klasičnim mednarodnim transportom je izstopalo podjetje Vitrans, ki je specializirano za prevoze v Veliko Britanijo.V ta namen jim je ekipa MarKinga pripravila unikatno grafiko, ki ponazarja delček zastave države v katero vozijo. Otoški ponos bo odlsej krasil vsa njihova vozila. Korenite spremembe pa so doletele tudi podjetje Hubat, poznano sicer po prevoz goriv, slednje je dobilo povsem novo grafično podobo na svoji floti Manov ter Mercedesov.
Priznati je potrebno, da se je MAN več kot odlično pripravil na boj s svojimi tekmeci, ki mu seveda tesno in zavzeto sledijo. Novosti, ki so bile pred kratkim predstavljene v Barceloni napovedujejo dobre čase, odprli pa so tudi novo fronto s svojim novim dostavnikom in s tem napovedali boj tudi v segmentu lahkih gospodarskih vozil, kjer trenutno prednjači Ford.
Jim bo uspelo tudi tu?

besedilo in fotografije: Tomaž Ficko
vir statistike; revija tranzit

IZJAVA O ZASEBNOSTI

Naše spletno mesto uporablja piškotke. To so majhni podatkovni drobci, ki jih spletni strežnik ob obisku ponudi vašemu brskalniku. Ta jih običajno shrani na vaš računalnik oziroma mobilno napravo, ob poznejših obiskih pa se shranjeni piškotek iz brskalnika ponovno pošlje strežniku. Piškotki se uporabljajo za shranjevanje nastavitev, vodenje seje posameznega uporabnika, razlikovanje med uporabniki in za njihovo sledenje na spletišču (lahko tudi med večimi spletišči). Nadzor nad nalaganjem piškotkov, pregled njihovih lastnostni in njihovo brisanje so možni v nastavitvah vašega spletnega brskalnika ali z uporabo dodatnih vtičnikov v njem.

Piškotke razlikujemo glede na naslednje značilnosti:

1. začasni (in sejni) ali trajni piškotki,
2. lastni piškotki ali piškotki tretjih oseb.

Sejni piškotek je piškotek, ki se samodejno izbriše, ko brskalnik zaprete, medtem ko trajni piškotek ostane shranjen v brskalniku, dokler ne mine določeno obdobje (kar je lahko nekaj minut, dni ali več let).

Lastne piškotke postavi spletno mesto, ki ste ga obiskali, piškotke tretjih oseb pa postavi zunanja partnerska spletna storitev, ki je v spletno mesto vključena zaradi želene funkcionalnosti.

Katere piškotke uporabljamo na naši spletni strani?

Na spletnem mestu uporabljamo piškotke analitične storitve Google Analytics, ki so tako trajni in začasni (sejni piškotki), in pištotke vtičnika WordPress Statistics. Storitev uporabljamo za namen analiziranja prometa (štetje obiskovalcev, identifikacija brskalnikov in preživet čas uporabnika na strani, težave pri navigaciji itd.). Omogočajo nam, da ocenjujemo doseg in zanimivost naših prispevkov in odziv na občasne medijske akcije, ki jih izvajamo. Vse podatke uporabljamo interno in zgolj v namen izboljševanja našega spletnega mesta.

Kaj pa piškotki, ki so vezani na vtičnike družbenih omrežij?

Piškotki, ki so vezani na vtičnike družbenih omrežij nam omogočajo, da v vsebino svojega spletnega mesta integriramo njihove produkte – tako lahko obiskovalci delite vsebine s svojimi prijatelji oziroma drugimi povezanimi osebami (različni gumbi, kot so všeč mi je, deli vsebino, priporoči …). Vtičniki uporabljajo piškotke, da lahko družbena omrežja identificirajo svoje člane, ko ti pridejo na spletno mesto z vtičnikom. Če ob obisku našega spletnega mesta niste prijavljeni v posamezno družbeno omrežje (ali niste njegov član), pa je potrebno soglasje za nalaganje piškotkov s strani vtičnikov.

Druge povezave

Na spletnem mestu lahko najdete povezave do drugih spletišč, ki niso pod našim upravljanjem. Za spoštovanje zasebnosti oziroma za vsebino teh spletišč ne odgovarjamo, obiskovalcem preprosto le nudimo povezave, prek katerih lahko pridejo do uporabnih informacij s področja informacijske varnosti.