Bicolor Aventador, tu se povišanemu utripu ni mogoče izogniti
Lamborghini Avantedor, avtomobil, ki zna izstopati. Njegova pojava je vselej atrakcija, neusmiljeni pogledi mimojedočih, naj si bo staro ali mlado, so del njegovega vsakdanjika. V kolikor pa je še odet v dvojno barvo, pa postane resen faktor tveganja za nastanek povišanega utripa.
Šalo na stran, pa vendar je v zgornjem zapisu precej resnice, superšportnik, ki ti vzame dih, naj je polepljen ali ne. Aventador na prvi in tudi drugi pogled deluje močno in to tudi je. Vse skupaj je na meji med cestnim in dirkalnim vozilom. Tanka meja, ki jo zlahka (pre)hitro prekoračiš. O samih zmogljivostih vozila je brezpredmetno pisati, o njej so in še bodo pisali mnogi. Podatek, da ima več kot 700 konjev in posebno zanj izdelan Akrapovič izpuh je dovolj. Slovenske cestno -prometne zakone pa prekršiš že tako rekoč v prvi prestavi, tukaj se postavlja tudi vprašanje naših cest, te so milo rečeno premalo vzdrževane za tovrstno vozilo in seveda davek na luksuz, ki vozilu poveča ceno za srednje veliko stanovanje.
Prehod iz bakrene v metalik srebrno barvo
Lamborghini je tokrat polepljen v posebne barve, bakrena barva nosu vozila, ki se s prehodom na vratih zaključuje v metalno srebrno barvo. Kombinacija, ki vas zagotovo ne bo pustila hladne. Pri polepitvi so uporabljene visokokakovostne print folije, proizvajalca 3M. Atipičen projekt, ki velja sicer za bolj zahtevnega, še posebej v fazi demontaži in montaži karoserijskih delov, ki morajo biti odstranjeni za bolj kakovostno polepitev. Tovrstna polepitev je seveda daljša, predviden čas je okoli tedna dni, zavisi od mnogih dejavnikov. Najtežji deli polepitve so sprednji ter zadnji odbijač, ti so praviloma vselej tehnično najzahtevnejši del vozila.
Vzdrževanje je ključno za obstojnost folije
Pri prestižni pločevini načeloma ni težav z vzdrževanjem, tovrstna vozila so v večini primerov v ljubiteljski uporabi, zato je tu obstojnost folije praviloma bistveno višja. Vsa vozila s folijo pa seveda potrebujejo še dodatno nego, saj je le tako možno ohraniti obstojnost folije na najvišjem nivoju. Na trgu obstaja veliko različnih preparatov in pripomočkov različnih proizvajalcev, ki nam lahko olajšajo nego vozila s folijo. Pazljivost pa je potrebna pri uporabi visokotlačnih čistilcev ter agresivnih sredstev za pranje. Folijo je možno v določenih primerih tudi polirati.
Ne spreglejte tudi
Mali posebnež
Twingo ima v Sloveniji pomembno zgodovino, nenezadnje letos teče 10 letnica proizvodnje tega vozila v Revozu.
Januarska MarKing nagradna igra
Vabljeni k sodelovanju v januarski nagradni igri, kjer lahko osvojite uradni Mercedes -Benz Truck koledar, MarKing majico in zimsko MarKing kapo. Pogoji sodelovanja: Všečkaj našo facebook stran in objavo V komentar zapiši, koliko razlogov imaš za sodelovanje z nami (odgovor najdeš, na naši spletni strani www.marking.si) Srečnega nagrajenca izžrebamo v nedeljo 27.1.2019. Rezultat bo objavljen […]
Ford Slovenija in MarKing
Letošnje leto je zaznamovalo partnersko sodelovanje s Ford Slovenija…