Bicolor Aventador, tu se povišanemu utripu ni mogoče izogniti

  • Tomaž Ficko
  • 7. junija, 2018

Lamborghini Avantedor, avtomobil, ki zna izstopati. Njegova pojava je vselej atrakcija, neusmiljeni pogledi mimojedočih, naj si bo staro ali mlado, so del njegovega vsakdanjika. V kolikor pa je še odet v dvojno barvo, pa postane resen faktor tveganja za nastanek povišanega utripa.

Šalo na stran, pa vendar je v zgornjem zapisu precej resnice,  superšportnik, ki ti vzame dih, naj je polepljen ali ne. Aventador na prvi in tudi drugi pogled deluje močno in to tudi je. Vse skupaj je na meji med cestnim in dirkalnim vozilom. Tanka meja, ki jo zlahka (pre)hitro prekoračiš. O samih zmogljivostih vozila je brezpredmetno pisati, o njej so in še bodo pisali mnogi. Podatek, da ima več kot 700 konjev in posebno zanj izdelan Akrapovič izpuh je dovolj.  Slovenske cestno -prometne zakone pa prekršiš že tako rekoč v prvi prestavi, tukaj se postavlja tudi vprašanje naših cest, te so milo rečeno premalo vzdrževane za tovrstno vozilo in seveda davek na luksuz, ki vozilu poveča ceno za srednje veliko stanovanje.

Prehod iz bakrene v metalik srebrno barvo

Lamborghini je tokrat polepljen v posebne barve, bakrena barva nosu vozila, ki se s prehodom na vratih zaključuje v metalno srebrno barvo.  Kombinacija, ki vas zagotovo ne bo pustila hladne. Pri polepitvi so uporabljene visokokakovostne print folije, proizvajalca 3M. Atipičen projekt, ki velja sicer za bolj zahtevnega, še posebej v fazi demontaži in montaži karoserijskih delov, ki morajo biti odstranjeni za bolj kakovostno polepitev. Tovrstna polepitev je seveda daljša, predviden čas je okoli tedna dni, zavisi od mnogih dejavnikov. Najtežji deli polepitve so sprednji ter zadnji odbijač, ti so praviloma vselej tehnično najzahtevnejši del vozila.

Vzdrževanje je ključno za obstojnost folije

Pri prestižni pločevini načeloma ni težav z vzdrževanjem, tovrstna vozila so v večini primerov v ljubiteljski uporabi, zato je tu obstojnost folije praviloma bistveno višja. Vsa vozila s folijo pa seveda potrebujejo še dodatno nego, saj je le tako možno ohraniti obstojnost folije na najvišjem nivoju. Na trgu obstaja veliko različnih preparatov in pripomočkov različnih proizvajalcev, ki nam lahko olajšajo nego vozila s folijo. Pazljivost pa je potrebna pri uporabi visokotlačnih čistilcev ter agresivnih sredstev za pranje. Folijo je možno v določenih primerih tudi polirati.

Ne spreglejte tudi

Mali posebnež

Twingo ima v Sloveniji pomembno zgodovino, nenezadnje letos teče 10 letnica proizvodnje tega vozila v Revozu.

beri več

Januarska MarKing nagradna igra

Vabljeni k sodelovanju v januarski nagradni igri, kjer lahko osvojite uradni Mercedes -Benz Truck koledar, MarKing majico in zimsko MarKing kapo. Pogoji sodelovanja: Všečkaj našo facebook stran in objavo V komentar zapiši, koliko razlogov imaš za sodelovanje z nami  (odgovor najdeš, na naši spletni strani www.marking.si) Srečnega nagrajenca izžrebamo v nedeljo 27.1.2019.  Rezultat bo objavljen […]

beri več

Ford Slovenija in MarKing

Letošnje leto je zaznamovalo partnersko sodelovanje s Ford Slovenija…

beri več
Spremljajte naše delo, posebne ponudbe ter novice.

Pridobi ponudbo

Želite najcenejše oglaševanje? Pošljite nam sporočilo.




    Polja označena z (*) so obvezna.

    Postani partner

    Želite postati naš partner? Ste pripravljeni na nove izzive in sodelovanje v urejenem timu, ki se ukvarja z oblikovanjem in polepitvijo vozil. Sedaj imate edinstveno priložnost sodelovanja z nami. Za vaše stranke vam ponujamo oblikovalske rešitve in pripravo šablonskih nalepk za enostavno polepitev.

    Oddaj prijavo

    Izpolnite spodnji obrazec in kontaktirali vas bomo v najkrajšem možnem času