Vračilo artiklov
Pomembnejši napotki za vračilo artiklov:
- Ko vračate artikle prodajalcu (M7 d.o.o.), morate priložiti obrazec za odstop od pogodbe. Priložite tudi kopijo račun
- Artikle lahko vrnete osebno na prevzemno mestoali jih pošljete na naslov prodajalca M7 d.o.o., Litijska cesta 262, 1261 Ljubljana-Dobrunje.
- Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljkein da artikle ustrezno pripravite za transport (pri tem lahko uporabite originalno Marking embalažo oziroma drugo ustrezno varno embalažo).
- Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
- V primeru vračila artikla, mora kupec artikel pred predajo prevozniku ustrezno zaščititi. Artikel mora zaščititi z originalno embalažo ali embalažo, ki lahko artikel zaščiti enako kot ga je originalna embalaža.
Sredstva, ki jih imate na Marking računu, lahko porabite zgolj v celoti, v enkratnem znesku.
Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen kupon, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika ali drugo plačilno sredstvo, v kolikor to izrecno zahteva uporabnik, se vrne le vplačani znesek.
Pridobljena nagrada v nobenem primeru ni izplačljiva ali vračljiva na Marking račun.
Vračilo artikla za pravne osebe
Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam ne omogočamo vračila pošiljk, saj na njo vezano naročilo brez izrecne potrditve kupca ne gre v izdelavo. Pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh ali vračila kupnine kot to velja za potrošnike (fizične osebe).
Za vsa dodatna vprašanja nas pokličete na 031 344 756 ali nam pišete na info@marking.si. Z veseljem vam bomo odgovorili.
Obravnava poškodovanih pošiljk (odškodnine)
Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine pri Pošti Slovenije. To storite tako, da pošiljko (embalažo + vsebino) prinesete na pošto, takoj, ko opazite poškodbo ali izropano pošiljko najkasneje v roku 30 dni od prevzema pošiljke. Na pošti opozorite, da je potrebno izpolniti Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga podpišete tudi vi. Po prejetju vse potrebne dokumentacije, se na Pošto Slovenije poda zahtevek za odškodnino. Zahtevek na Pošti Slovenije komisijsko obravnavajo in na podlagi odgovora ali odobritve se vrne kupnina ali naroči nov artikel. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo odškodnina rešena v najkrajšem možnem času.
Če vam je paket dostavil DPD in ugotovite, da je artikel ali fizična pošiljka poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine. Škodo je potrebno prijaviti v roku 7 koledarskih dni od datuma prejema paketa na e-naslov info@marking.si ali po telefonu na številko 031 344 756. Ob prijavi škode bomo potrebovali tudi fotografije paketa, (notranje) embalaže, poškodovanega artikle, DPD nalepke in pa opis poškodbe. Z referentom se lahko dogovorite tudi za prevzem poškodovanega paketa na vašem naslovu.