M5 v Akrapovič kreativo
Pri MarKingu so pred časom imeli v delu novega bavarskega športnika. Novi Bmw M5, ki bo dodobra prevetril konkurenco, so odeli v prepoznavno grafiko podjetja Akrapovič. Novi super športnik je bil deležen številnih grafičnih dodatkov, ki so korenito spremenili zunanjo podobo.
Izjemne zmogljivosti
M5 nam tako na papirju kot tudi v praksi postreže z izjemnimi karakteristikami. Šesto-konjski agregat z 4,4 litrski V8 Twin turbo bencinskim motorjem, ki od nič do stotice potrebuje vsega 3,4 sekunde. Nič manj impozantni ni niti podatek, da premorekar 750 Nm navora. Tokrat prvič bo na voljo v M Drive različici, ki ga poganjajo vsa štiri kolesa. Bavarec je v mesecu marcu osvojil tudi prestižno nagrado The World Performance Car 2018, ki so jo podelili na avtomobilski razstavi v New Yorku.
Prepoznavna grafika
Bmw-jevega športnika so v delo vzeli tudi pri priznanem podjetju Akrapovič, kjer so mu namestili popolnoma nove izpuhe, ki še povečajo zmogljivost vozila in dodatno zmanjšajo težo vozila. Predstavili so ga že na nedavni prireditvi Cars & Coffee na Brdu pri Kranju, kjer si je bilo možno prestižnika tudi ogledati. Svojo prepoznavnost so poleg izpuhov nadgradili tudi z polepljeno grafiko podjetja, ki je naredila vozilo še toliko bolj posebno in prepoznavno.
Ko številke niso pomembne
Cena takega vozila se zlahka povzpne nad 150 tisočaki, v kolikor prištejemo še nujni davek na prestiž, pa se ta lahko kaj hitro približa novi magični meji. Seveda pa je zagotovo zadnja skrb, kupcev tovrstnega modela, slednjih brez dvoma ne bo manjkalo. Na bavarskem so znova pokazali zobe in visoko postavili letvico za vse konkurente, naj si bo z Akrapovičimi izpuhi ali brez, je avtomobil mnogih presežnikov, za večino nas tudi cenovnih.
Ne spreglejte tudi
Nebeška modrina po gozdnih poteh
Klasična bela barva vlačilcev in ostalih najtežjih predstavnikov v cestnem prometu kot kaže počasi postaja zgodovina. V ospredje prihajajo druge barvne kombinacije, do sedaj manj popularne barve, ki nadomeščajo že mnogokrat videno. Estetika in svojevrstna prepoznavnost, pa postaja vse bolj pomemben dejavnik tudi pri pridobivanju posla. Zavedanje, da je urejeno in primerno grafično polepljeno vozilo lahko odločilna prednost, pa čedalje večja.
Hofer in MarKing
Podjetje MarKing je letošnjem letu prevzelo celotno polepitev Hoferjevih prikolic. Staro podobo je zamenjala osvežena grafika, ki bo po novem krasila velik delež njihovih prikolic. Sodelovanje s Hoferjem se je začelo v letu 2017, ko so preizkusno polepili prvo njihovo prikolico.
Novi Volvo Omahen Transporta
Pred dnevi smo se lotili polepitve novega Volva FH podjetja Omahen Transport. Design uporabljen na MANovih vozili smo ustrezno prilagodili na Volvovo obliko. Podjetje Omahen Transport je sicer poznan po unikatni modri barvi in floti MANovih vozil opremljenih s prepoznavno grafično podobo.