Marolt Beton tokrat v sivo-rumeni kombinaciji
Zadnja pridobitev podjetja Marolt Beton, rdeči Actros tokrat v spremenjeni barvni grafiki. Prepoznavno sivo-modro kombinacijo je zamenjala rumena barva. Razlog za zamenjavo barvne kombinacije je v spremenjeni osnovni barvi vozila, ki je bilo tokrat v rdeči barvi.
Barvne kombinacije in premetanke designov
Podjetja imajo v svojih voznih parkih v veliko primerih različne tipe in barvne kombinacije vozil. V tovrstnih primerih je potrebno za vozila pripraviti “premetanke”, ki bodo najbolje barvno in oblikovalsko ustrezale hišnemu designu. Vselej to ni najlažja naloga, saj ima veliko podjetij zelo različna vozila v svojem avto parku, kar seveda pomeni priprava kreative in barvne kombinacije za vozila na svetli in temni barvi, saj le tako mogoče doseči najboljše rezultate.
Prepoznavnost tudi z dobro grafiko
Mikserji vrhniškega podjetja Marolt Beton so skozi leta postali prepoznavni po zelenih deteljicah na bobnu vozila. Grafiko so pri MarKingu nadgradili tudi z lično polepitvijo vozniških kabin in tako pripravili izjemno učinkovito, potujoče se reklamno vozilo.
Ne spreglejte tudi
MarKing v letu 2018
Preteklo leto nam je ponudilo mnoge priložnosti ter številne izzive. Na področju polepitev vozil smo storili velik korak naprej, tako v tehnološkem smislu, kot tudi pri novih projektih. Realizirali smo polepitve helikopterjev, letal, komandnih stolpov in prestižne pločevine, a naše bistvo je ostajalo drugje. Pri obrtnikih in prevoznikih. Slednjim smo namenili veliko časa in novih študij, saj je potujoči marketing na gospodarskih vozili postal ključno oglaševanje v obrtniškem in avtoprevozniškem sektorju.
Polepitev za milijon kilometrov
V zadnji številki revije Volkswagen smo lahko spoznali slovenskega VW Transporterja s preko milijon prevoženimi kilometri. Lastnik Aleš Bužga je z njim prevozil veliko poti do dirkališč po vsej Evropi. Kot poznan slovenski dirkač se je z njim udeležil veliko dirk in treningov, Transporter je postal zvesti spremljevalec njegove dirkaške kariere. Poleg velika števila kilometrov, pa je na njem še nekaj posebnega.
Avtografika, več kot samo potujoča reklama
V poslovnem ima zunanja podoba podjetja izjemno vlogo, morebiti celo večjo kot ji pripisujemo. Del le-te sega tudi na področje…