Fotografiranje voznega parka podjetja KO-trans

  • Tjaša Turk Blažević
  • 11. februarja, 2022

Predstavljajte si, da vas kličejo iz revije Transport in želijo intervju z vami. dogovorite se za dan, odlično izpeljete intervju, potem pa ugotovite, da nimate nobene primerne fotografije za objavo in tisk. revija gre v tisk čez nekaj dni, vi pa morate pobrskati po arhivu. Ugotovite, da se je podjetje od tedaj že močno spremenilo in da v arhivu nimate fotografije, ki bi primerno prezentirala vaše podjetje. Razmišljate kaj storiti v tako kratkem času in tokrat se odločite da boste uporabili stare fotografije. Ko je revija natisnjena in dobite članek v roke, opazite, da fotografije niso ostre, so temne in vozilo ne izstopa dovolj, manjka jim tista komponenta, ki komplementarno prezentira in promovira vaše podjetje. Manjkajo jim čustva in zgodba. Sprejeli ste odločitev, ki vam ne pusti spati. Da se vam kaj takega ne bi zgodilo, vas bo rešil naš profesionalni in strokovno usposobljen fotograf, ki ima izkušnje z fotografiranjem vozil”.

 Preberite kako smo pristopili k fotografiranju vozil podjetja KO-trans in na kaj vse smo bili pozorni pred in med fotografiranjem.

FOTOGRAFIRANJE VOZIL JE POPOLNOMA DRUGAČEN PROCES KOT FOTOGRAFIRANJE OSEB ALI POSLOVNIH PROSTOROV.

Tudi priprava fotografa na takšen »fotošuting« je popolnoma drugačna.

Pri fotografiranju vozil moramo biti pozorni na vreme, čas fotografiranja, lokacijo fotografiranja, in razpoložljivost vozil. Lokacijo fotografiranja je potrebno skrbno izbrati že pred fotografiranjem, za to je potreben predhoden pregled in izbor lokacij.

Najlepša svetloba se pojavi v zgodnjih jutranjih urah ali pa poznih popoldanskih urah tik pred sončnim zahodom. V teh delih dneva sonce ni tako močno zato so linije in sence na fotografiji mehkejše, rezultat pa so estetsko in funkcionalno dovršene fotografije. Ta vidik je izrazito prisoten pri fotografiranju, saj njihove dizajnerske linije tvorijo številne vbokline in utore, ki že same po sebi ustvarjajo močne sence in igro kontrastov na šasiji vozila.

FOTOSHOOTING KO-TRANSOVIH VOZIL

Ko-transova vozila smo fotografirali na terenu in pred poslopjem, posneli pa smo tudi nekaj fotografij zaposlenih med izvajanjem delovnega procesa v poslovnih prostorih podjetja.

Ob zgodnjih jutranjih urah smo se odpravili iz Ljubljane, sonce je že vzhajalo na nebu pa so se začeli pojavljati gosti temni oblaki. Za hip smo bili na trnih, če bomo sploh lahko izvedli fotografiranje, pa nam je igra narave povabila k sodelovanju in kot po naročilu nariasala kuliso kopastih oblakov na modrem nebu s čudovito svetlobo. Na sedež podjetja smo prispeli okoli 7:30 ure zjutraj in takoj smo pričeli z delom. Sprehodili smo se skozi scenarij fotografiranja, uskladili želje glede fotografiranja in že ob pogovoru posneli nekaj zanimih fotografij za ogrevanje. Da bi ujeli še zgodnje jutranje žarke, smo se hitro odpravili na teren z osebnim vozilom  s strešnim oknom in sveže zloščenim tovornjakom podjetja KO-trans. Podali smo se v zanimiv dan.

Pri terenskem fotografiranju je obvezna prisotnost fotografskega asistenta,  ki je v pomoč pri postavljanju kadrov, pozicioniranju vozil, odstranitvijo ali dodajanjem elementov v fotografiji, najpomembnejša pa je predvsem vožnja vozila medtem ko fotograf skozi strešno okno izvaja fotografiranje.

Fotografiranje tovornjaka ali drugega vozila med vožnjo z osebnim vozilom je zapleteno. Na določenih lokacijah se je potrebno tudi ustaviti in tovornjak fotografirati iz fokusne točke. Ker je seveda potrebno poskrbeti za varnost, je potrebna uskladitev z voznikom tovornjaka. Takšen kader pa je potrebno ponoviti večkrat, saj ostalih udeležencev v prometu in drugih motečih elementov ne moremo predvideti. Z večimi poskusi zagotovimo vrhunsko fotografijo v najbolj idealnem kadru.

fotografiranje voznega parka

Ne spreglejte tudi

Naj bo vaše vozilo opazno in vidno na cesti

Avtografika; naraščajoči trend, a tudi pomemben del varnosti

vtografika postaja naraščajoči trend v obrtniški in prevozniški panogi. Razlogi zato se skrivajo v večih dejavnikih. Potujoči marketing je izjemno marketinško uspešno orodje, velik del razlogov pa tiči tudi v celostni podobi podjetja. Slednja je s primerno in zanimivo polepitvijo lahko pomemben člen celostne podobe podjetja. 

beri več

Naraščajoči trend: Pickupi

Pickupi postajajo vse bolj popularno prevozno sredstvo, v preteklosti so jih uporabljali predvsem ljudje iz ruralnega okolja in so veljali izključno za delovno vozilo, sedaj pa postajajo vse pogostejši tudi v urbanih središčih. S trendom popularnosti SUV vozil se je njihova uporaba močno dvignila, kar se odraža na vse pogostejših grafičnih polepitvah tovrstnih vozil. Pred dnevi se je MarKing lotil polepitve Ford Rangerja Avtocentra TIT.  Ford Ranger je trenutno eden  najbolje prodajan pickupov v Evropi.

beri več

Ford Slovenija in MarKing

Letošnje leto je zaznamovalo partnersko sodelovanje s Ford Slovenija…

beri več
Spremljajte naše delo, posebne ponudbe ter novice.

Pridobi ponudbo

Želite najcenejše oglaševanje? Pošljite nam sporočilo.




    Polja označena z (*) so obvezna.

    Postani partner

    Želite postati naš partner? Ste pripravljeni na nove izzive in sodelovanje v urejenem timu, ki se ukvarja z oblikovanjem in polepitvijo vozil. Sedaj imate edinstveno priložnost sodelovanja z nami. Za vaše stranke vam ponujamo oblikovalske rešitve in pripravo šablonskih nalepk za enostavno polepitev.

    Oddaj prijavo

    Izpolnite spodnji obrazec in kontaktirali vas bomo v najkrajšem možnem času