Modni crossover T-Roc
Avtohiša Kondor nam je tokrat zaupala novega člana Volkswagnove družine. V delu smo imeli T-Roca v trendovski dvojni barvi. Karoserija je bila odeta v kurkuma rumeno ter streha v črno barvo. Vozilo, ki je križanec meščanske prefinjenosti in periferne zmoglivosti, je na dobri poti, da postane hit.
11 barv karoserije, 4 barve strehe
V skladu s trendom ostalih avtomobilskih proizvajalcev, so tudi pri Volkswagnu ponudili nekoliko več svobode pri izbiri barvne palete, ki jo sedaj lahko kombiniramo s streho. T-Roc je na voljo kar v 21 barvnih kombinacijah, od tega desetih dvojnih v kombinaciji s streho. Testni T-Roc avtohiše Kondor je bil odet v kurkumo rumeno karoserijo ter črno streho. Tej zanimivi kombinaciji se je prilagodila tudi izdelkava grafičnih nalepk na testnem vozilu. Novi križanec je zagotovo dobra prihodnost Volkswagna, na voljo je v številni kombinacijah in ga je mogoče zelo dobro personalizirati, veliko dodatnih možnosti je tudi v notranjosti vozila, kjer je poleg sedežnih prevlek možna izbira tudi med štirimi barvami armaturne plošče.
Motorna paleta
Poznana motorna paleta je pestra in bo zadovoljila tako varčno nastrojene kupce, kot tudi tiste, ki si želijo nekoliko več dinamike. T-Roc je trenutno na voljo v treh bencinskih motorji 1,0( 115KM), 1,5 (150KM), 2,0 (190KM) ter dizelski različici. 2.0 TDI ( 150KM). V prihodnje pa naj bi se obetale tudi druge motorne različice.
Minimalistični design
Testni T-Roc avtohiše kondor je polepljen v minimalističen design na prozorni osnovi 3M nalepk, ki so bile šablonsko pripravljene. Minimalizem v kombinaciji s smiselnim designom lahko ustvari velik učinek iz vidika oglasnega sporočanja.
3M MCS Garancija
Podjetje MaKing za svojo izdelavo in 3M materiale nudi garancijo, ki pa je še dodatno nadgrajena s strani podjetja 3M. Kot njihov partner nam nudijo kot izvajalcu in tudi naročniku celotno garancijo v primeru težav z materialom ali izvedbo.
X-Cut
X-Cut je sistem, ki omogoča polepitve vozil z bistevno manj porezavami kot sicer. Za vozilo se pripravijo šablone, s katerimi kasneje pripravimo design. Tovrstna tehnika omogoča boljše in hitrejše polepitve in kar je najpomembnejše, manjše število porezav po vozilu.
Cena ni vselej najboljši parameter
Tako kot pri avtomobilski industriji tudi v avtogarfiki cena ni vselej najpomembnejši faktor in se je že izkazalo, da so lahko cenješe storitve tudi bistveno dražje na daljši rok. Pri avto grafični obrti je to lahko zelo očitno, saj je porezano in poškodovano vozilo lahko slaba potujoča reklama.
Ne spreglejte tudi
Avtografika; naraščajoči trend, a tudi pomemben del varnosti
vtografika postaja naraščajoči trend v obrtniški in prevozniški panogi. Razlogi zato se skrivajo v večih dejavnikih. Potujoči marketing je izjemno marketinško uspešno orodje, velik del razlogov pa tiči tudi v celostni podobi podjetja. Slednja je s primerno in zanimivo polepitvijo lahko pomemben člen celostne podobe podjetja.
Actros v znamenju Taurusa
Naslov, ki morebiti zveni kot astrološka napoved, je najbližji opis zadnje MarKing kreacije na novem Actrosu. Mesec nenavadnih kreativ na tovornih vozil se nadaljuje. Po filmski uspešnici Mad Max, so se tudi tokrat lotili novega Mercedesovega tovornega vozila. Actros kiper prevozov Prijatelj je sedaj v znamenju Bika in dodatkov metalik modro- sive kombinacije, ki se […]
Vroča jubilejna grafika za ledene prevoze
Grafična zasnova na tovornih vozilih sestoji iz različnih kreativnih rešitev. V primeru Pišek & HDS Logistic je ekipa pripravila povezljivo grafiko, ki brez kančka dvoma naredi transportno podjetje ne le prepoznavno, vendar tudi atraktivno. Seveda pa vselej ni več bolje in manj slabše, potrebno je premisliti, kaj natanko želimo sporočiti.