Abu Dhabi: Ko je polepitev še najenostavnejši del projekta
Projekt izvedbe polepitev letal in pot v Abu Dhabi je za nas vselej svojevrsten izziv. Četudi smo se skozi leta sodelovanja v leteči karavani RedBull Air pridobili veliko izkušenj, ostaja polepitev letal na terenu, ki je tako oddaljen, zahteven podvig. Ko že misliš, da te ne more prav nič več presenetiti, se dogodi prav to. A s tem ni prav nič narobe, pomembno je, da se znaš na to pravilno odzvati, kar nam je vsaj do sedaj dobro uspelo. Terenske izvedbe so venomer bolj tvegane, še posebej v tujini in v tako velikem cirkusu, kot je tekmovanje Red Bull Air Race.
Priprave na tovrstne polepitve so še posebej pomembne in se pričnejo vsaj dva meseca prej. Vse natisnjene materiale je potrebno poslati veliko prej pred samo polepitvijo. Pri projektu je logistična priprava vseh elementov skoraj bolj zahtevna, kot sama izvedba. Pred samim dogodkom je potrebno doreči mnogo stvari, od kreative in nalepko, ki se zavoljo sponzorjev in drugih dejavnikov mnogokrat spreminjajo. Čas za pripravo pred tekmovanjem je zelo omejen, vendar smo v štiriletnem obdobju sodelovanja z blagovno znamko Red Bull Air Race pridobili veliko pomembnega znanja s katerim se znamo hitro in pravilno odzvati.
“Material je potrebno pripraviti vnaprej”
Ker je potrebno vse nalepke in grafiko natisniti v naprej, je manevrskega prostora za napake malo. Za natančno komunikacijo pri nas skrbi sprejemni oddelek, ki je odgovoren, da vse informacije naročnika preidejo v oddelek priprave. Zlasti v projektih, ki potekajo na terenu in na oddaljenih krajih, je slednja ključna. Na takih deloviščih takojšni ponatisi niso možni, zato morajo biti informacije točne in preverjene. Priprava materiala je ena zgodba, potem je tukaj še ekipa. Potrebno je pridobiti vse informacije, zdravstvene zadržke in predvsem člane ekipe, ki jim v celoti zaupaš, saj so prav oni tedaj edini obraz podjetja.
“Ekipa na terenu je obraz podjetja”
MarKingovo ekipo sicer sestavlja relativno mlada, a izkušena ekipa, ki se znajde tudi v razmerah, ki mnogokrat niso idealne. Abu Dhabi nam je v preteklih letih postregel s peščenimi viharji, nadpovprečnimi padavinami vse do peklenske vročine. To so pogoji, v katerih v domačem okolju zagotovo ne delamo. Iz primerne temperature v delavnici je potrebno preklopili na dane razmere. Pogoji za izvedbo so mnogokrat daleč pod normativi lepljena nalepk, vendar tu gre za polepitve, ki sicer niso dolgoročne a toliko bolj pomembne iz stališča varnosti. Predstavljate si, da se katera od nalepk delno odlepi med letom, to je pri akrobatskem letenju, kar Red Bull Air Race je, lahko zelo nevarno, v skrajnih primeri celo življenjskega pomena.