Začetek jeseni v znamenju MAN-ov

  • Tomaž Ficko
  • 25. oktobra, 2017

September in oktober je minil v prevladi MAN-ovih vozil, kar pa zagotovo ni naključno, dobri prodajni rezultati Manovih tovornjakov v prvih 9 mesecev letošnjega leta kažejo na sam vrh prodajne lestvice tovornih vozil. To pa se nenazadnje pozna tudi v avtografični panogi, ki je neposredno odvisna od prodaje predvsem prvič registriranih vozil, saj je delež polepitev rabljenih vozil relativno majhen.

Prvi jesenski meseci so že kot po pravilu postali izjemno pestri, gospodarska klima je odlična in temu primerna pa je seveda tudi prodaja gospodarskih vozil. Pred kratkim smo zasledili na spletnem portalu www.revija-tranzit.si, da se je v prvih 9 mesecih letošnjega leta prodalo kar 1800 prvič registriranih vozil nad 6 ton od tega kar 1275 vozil v segmentu vlačilcev na 16 ton. Delež Mana znaša 20,8 odstotkov oz. 263 vozil. kar je dobrih 30 vozil več, kot so jih uspeli prodati pri Volvu. Ne daleč stran pa sta tudi Scania s 18,7% in Mercedes Benz s 14,3% tržnim deležem.
Izjemni rezultati so tudi v segmentu lahkih gospodarskih vozil, tudi tu trg kaže znake gospodarskega okrevanja in rasti. Delež le- tega kolača zaide tudi v grafično poslikavo vozil, ki ni le trend, vendar tudi pomemben delček mozaika, ki sestavlja celostno podobo podjetja, o tem bomo pisali več v prihajajočih blogih.

“V nekem trenutku je dvorišče izgledalo kot MAN-ovo skladišče”

Kot rečeno, MarKingova jesen je v znamenju MAN-ovih vozil, ki pa zagotovo ni naključna. Dobri prodajni rezultati MAN-ovih vozil v prvih 9 mesecev letošnjega leta kažejo na sam vrh lestvice. V septembru in oktobru smo pripravili številne kreative na številnih modelih, zelo različnih različnih panog. Izjemen porast se kaže v sekciji prevoza in sečnji lesnih produktov. Zadnji v vrsti sta bila kreativi podjetja Gozd Ljubljana in Dolinar Transport. Med klasičnim mednarodnim transportom je izstopalo podjetje Vitrans, ki je specializirano za prevoze v Veliko Britanijo.V ta namen jim je ekipa MarKinga pripravila unikatno grafiko, ki ponazarja delček zastave države v katero vozijo. Otoški ponos bo odlsej krasil vsa njihova vozila. Korenite spremembe pa so doletele tudi podjetje Hubat, poznano sicer po prevoz goriv, slednje je dobilo povsem novo grafično podobo na svoji floti Manov ter Mercedesov.
Priznati je potrebno, da se je MAN več kot odlično pripravil na boj s svojimi tekmeci, ki mu seveda tesno in zavzeto sledijo. Novosti, ki so bile pred kratkim predstavljene v Barceloni napovedujejo dobre čase, odprli pa so tudi novo fronto s svojim novim dostavnikom in s tem napovedali boj tudi v segmentu lahkih gospodarskih vozil, kjer trenutno prednjači Ford.
Jim bo uspelo tudi tu?

besedilo in fotografije: Tomaž Ficko
vir statistike ;http://www.revija-tranzit.si

Ne spreglejte tudi

Krone, Schwarzmuller ali Schmitz ?

Naj si bo Krone, Schwarzmuller ali Schmitz, za vse velja eno. So del celotne tovorne kompozicije in še tako lepa kabina ne more “nadoknaditi” slabo vzdrževane prikolice, zato je še kako pomembno, da del načrtovanega proračuna namenimo tudi prikolici.

beri več
oblikovanje avtografike

Na kaj moramo biti pozorni pri oblikovanju avtografike?

Kupili ste svoje gospodarsko vozilo za izvajanje svojih storitev. Sedaj pa bi želeli svoje podjetje oglaševati na vozilu. Kako se tega lotiti in kje pravzaprav začeti? Preberite si spodnji članek, ki vam bo pri ključnih odločitvah glede polepitve vašega vozila, prišel zelo prav.  1. IZBERITE PRIMERENGA GRAFIČNEGA OBLIKOVALCA Oblikovanje avtografike je popolnoma drugačen proces kot […]

beri več
Prikazna slika za 10 hitrih nasvetov za vzdrževanje polepitve vozila. Pri čiščenju in negi polepitve vozil je potrebno upoštevati navodila

Polepitve vozila: 10 hitrih nasvetov za vzdrževanje

Naj bo izgled polepitve vozila vedno kot nov! Vzdrževano in lično opremljeno poslovno vozilo je pomemben del vsakega uspešnega posla in blagovne znamke. S primernim vzdrževanjem polepitve vozila zmanjšamo režijske stroške in čas, ki ga z nekaj manjšimi triki lahko namenimo naši osnovni dejavnosti. Da boste pridobili dodaten čas, smo vam pripravili 10  hitrih nasvetov […]

beri več
Spremljajte naše delo, posebne ponudbe ter novice.

Pridobi ponudbo

Želite najcenejše oglaševanje? Pošljite nam sporočilo.




    Polja označena z (*) so obvezna.

    Postani partner

    Želite postati naš partner? Ste pripravljeni na nove izzive in sodelovanje v urejenem timu, ki se ukvarja z oblikovanjem in polepitvijo vozil. Sedaj imate edinstveno priložnost sodelovanja z nami. Za vaše stranke vam ponujamo oblikovalske rešitve in pripravo šablonskih nalepk za enostavno polepitev.

    Oddaj prijavo

    Izpolnite spodnji obrazec in kontaktirali vas bomo v najkrajšem možnem času